Gå til innhold

Mannen min vill bare ikke ha sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 3mnd nå. Og vi har ikke hatt sex på 7mnd. Det er han som ikke villl.. Jeg skjønner ingen ting.. Hva tenker dere? Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler veldig med deg!

Opplevde det samme etter vi fikk sønnen vår. Tok godt over et halvt år etter fødselen før vi prøvde.. Litt sånn av pliktfølelse..

Jeg var langt nede... Lenge.

Tvi-tvi til dere!

Skrevet

Hva sier han når du spør han om hvorfor han aldri vil ha sex lengre da?

Skrevet

Sånn var det her i huset også..., hadde vel sex en gang de første 6 månedene etter fødsel. Jeg slet veldig med dette, og følte selvtilliten var på bunn - for jeg hadde lyst, men ble bare avvist.. (Jeg var tilbake i normal str etter to uker, så var ikke vekten som var problemet her).

Her var grunnen at mannen rett og slett ikke klarte å tenne på meg som mor, ammingen med melk som rant hele tiden og store brystvorter osv. Etter 6 måneder var jeg dritt lei av ikke å få sex, så jeg gikk og vokset meg, det fikk fart på sakene her;)

Vil uansett bare si at jeg føler med deg, det tærer på selvtilliten..:( Men det går helt sikkert over, tre måneder er jo ikke veldig lenge etter fødselen!

Skrevet

samme her!lillemor e snart 4 måneder og vi har ikke hatt sex siden ja må gudene vite,hadde kansje sex 2 ganger da jeg gikk gravid:/

her sier han at han må fordøye fødselen og alt som fører med det, jeg har vært klar lenge og er bare drittlei og langt nede!selvtillitt finnes ikke, virker som han syns jeg er frastøtende....:(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...