Gå til innhold

Noen som har vært i Riga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp bestilt meg tur dit nå:) Så lurer jeg på om noen har noen tips om hva jeg bør få med meg. Hva er verd å se og oppleve?

Blir kjempeglad for alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg,kjempe fin by!

Ikke så stor så vi ruslet for det meste rundt.Husker de hadde noe hvitløksbrød som var sinnsykt gode,drømmer om de enda.Var noe rugbrød aktig med masse smør og hvitløk :) Dårlig shopping synest jeg,masse skobutikker men det er ikke vits å ta turen innom en gang fordi det er bare kjærring sko.Men byen og maten topp og det er billig og bra kroppspleie om dere ønsker noe spa :)

God tur

Skrevet

jeg har også vært der-2 ganger. syntes shoppingen var bra. Vi shoppet masse i den nyere delen av byen. men vi styrte unna cubus, dressmann, lindex og de vanlige butikkene som vi har her hjemme.. De er nemlig der også. Ikke bli overrasket over å se narvesen og rimi heller. Billige sko og klær i sportsbutikker syntes jeg, eller enig i at det er mye kjærringsko. Maten er veldig god, men varierer mye i pris fra hvor man spiser.

Men masse fint å se. Bare å rusle rundt. Er ikke så stor by. Veldig koselig der.

Ønsker dere god tur:)

Skrevet

Har også vært der og synes det var en flott by.

Kan anbefale rundtur i byen med buss og guide. Da får dere mye info og får oversikt over byen. Ellers er det billig lin og treleker til barna. Det var vel det jeg shoppet utenom klær på de store kjøpesentrene da. God tur! Ønsker du SPA som er nesten halve prisen av her hjemme anbefaler jeg at dere bestiller på forhånd - kan gjøres over nett.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...