Karomamma Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Det er tid for den halvårlige dressguttsamtalen hvor jeg skal få min "performance evaluation" og forhandle frem inneværende års "objective setting". Ja ja, hadde det bare vært mulig å evaluere oppover, sier jeg. He he he... Det er egentlig ingenting å grue seg for, men jeg har nå forberedt meg grundig i kveld uansett. Og jeg blir glad hvis noen krysser finge for meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Spennende! Skal krysse både armer og bein for deg jeg. Og som du vet, de er forholdsvis lange:-)) You fix - no problem! Go go go go go go go go go go go go go go go go go go go Karo:-)
Karomamma Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Takk Det jeg egentlig skulle avslutte med i sted, var god natt til alle sammen (eller begge to). Nå skal jeg legge meg altså
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 God natt til deg/dere også:-) Jeg har krøpet under dynen og har egentlig lyst på litt kveldsmat/nattmat.........hmmm... smiske smiske:-)
Karomamma Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Tenkte bare jeg skulle melde at samtalen gikk fint og at jeg fikk gjennom neeeeesten alt jeg ville. Det lønner seg å være forberedt, men det gjelder vel for alle områder her i livet, ikke bare jobb
Gummelillan Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Så bra!!!! Skjønner da også at dere er hakket mer internatonale enn vi. Har inne en haug konsulenter for tiden og jeg får fortsatt akutt fniseanfall hver gang de bruker litt for mange engelske uttrykk ;-)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Thats good ! go girl! man må stå på krava.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå