Gå til innhold

Ser dere LOST for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ihuga fan så jeg får med meg litt sånn i bakgrunnen. Men skjønner jo mindre og mindre for hver gang. Og lurer på hvordan de skal få nok stoff til at dette skal vare til 2010? Plutselig er øya der, så er den borte, så er de i framtiden, så er de i fortiden, så er de av øya, så er de på øya, ting har skjedd men ikke skjedd enda.. Skjønner?? nei ikke jeg heller.. Lure på hvordan i all verden de har tenkt å la dette ende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datt av lasset i forrige sesong. Så har ikke giddet å se på det mer. Er jo som du sier, fram og tilbake osv.

Skrevet

Den serien har tapt seg noe helt enormt! Jeg var helt hekta den første sesongen så datt jeg av i den andre sesongen! Men er han frekke med enda? Han med lyst, litt langt hår? Han er jo verdt å se på;-)

Skrevet

Falt av i andre sesong en gang. Hva var den usynlige tingen som braste etter og jaget dem gjennom jungelen egentlig??

Skrevet

NEI!!!

Det er vel den teiteste serien jeg noen gang har sett! Den 1. sesongen var jo ganske stilig, men så ble det bare tull som du skriver. Og så var det så lange opphold, og da viste de jo repriser og sammendrag i lange baner etterpå. Nei takke meg til å skrue av tv hvis det er det eneste som går!

He he =)

Skrevet

Serien startet knall bra, men så ble jeg bare mer og mer forvirret og lei av den. Jeg datt også av i forrige sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...