snart to barns mamma:) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hva svarer dere når noen sier wow så stor du har blitt? syns det er litt irriterende jeg. for jeg er ikke stor syns ikke det selv har ennå ikke lagt på meg noe+ jeg har en vennine som er nesten like langt på vei som meg som ikke har mage i det hele tatt og så klager hun på at hun har lagt på seg og blitt så stor??? også er hun livredd for strekkmerker haaallloo du kan ikke få strekkmerker uten å legge på deg hun er 7 mnd på vei og har ingen mage?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 forstår hva du mener. men selv har jeg forholdsvis liten mage og det er heller ikke koslig å få høre;: oi så liten mage er du virkelig så langt. det hadde jegaldri trodd. jeghartermin i april og folkhar hentydet at de trodde jeg først har termin i juni. det er kjipt det å. men jeg forsøker og lukkeørene og late som jeg ikke hører det. kos deg med magen din du og drit i hva andre måtte mene om den den er helt sikkert flott.
Moggi Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hehe... ikke alltid lett å overse. Noen sier til meg at det ikke synes no særlig, og da blir jeg litt smålei.... Har jeg alltid vært feit, med utstående mage da.... Mens andre kommenterer at jeg har blitt stor, noe jeg syns er bra:) Man har jo tanker selv på hvordan man ser ut, og vokser under graviditeten. Så litt kjipt når det ikke samsvarer med kommentarene fra folk, hihi....
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er egentlig ganske lei av dette spørsmålet selv og har funnet et svar som er greit, men som får dem til å tenke seg om.. Jeg svarer rett og slett "Syns du det ja?". Det virker hver gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå