Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen er homofil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEEII! Det kunne bare ikke skje. Jeg har i flere år (siden Bot og bedring) drømt om å gifte seg med ham. Nå må altså de planene legges på is :(

Ja ja. Kos deg videre i livet Sturla. Tøft å stå frem når du er en så profelert person som det du er.

Masse lykke til videre i livet! :o)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, men han er like kjekk og sjarmerende for meg uansett hva han er :-)

Jeg hadde nok hatt liten sjans på han selv om han var hetrofil, men fantasien min kan han ikke ta fra meg ;)

Skrevet

Hærregud, dette er da gammelt nytt. Er snart 15 år siden dette kom frem, men dere var vel for unge.

Skrevet

HAHAHAHAHA... Jaja... du kan jo skifte kjønn da....

Skrevet

Det er ikke gammelt nytt, nei. Jeg har vokst opp med Sturla og han har ikke vært åpen om dette før i media, NEI.

Skrevet

og dette skulle komme som et sjokk...??? Våkn opp folkens!!!!

Skrevet

Jeg veit nok litt mer enn akkurat hva som står skrevet i media. Jeg finner det merkelig at du som er oppvokst med han ikke visste dette. Men det er kanskje akkurat derfor du ikke visste det.

Skrevet

Er forskjell på hva venner og bekjente vet kontra hva som er offentlig.

Skrevet

"Våkn opp folkens" med hele fire utropstegn etter? Jøss, du mener virkelig det er viktig at folk flest får med seg hvem andre puler?

Eneste grunnen til at dette ikke skulle være et sjokk er vel at homofili burde vært såpass lite tabubelagt og stuereint at man faktisk ikke ble sjokkert om det viste seg at folk i media puler med folk av samme kjønn.

Du her oppe som mener at det er velkjent at fyren er homofil, er du bare fryktelig stolt over å være bekjent av (eller bekjent av en bekjente av en bekjent...) en norsk tv-personlighet, eller mener du oppriktig at å interessere seg for andres sexliv bør være obligatorisk for alle?

Skrevet

Han som er så flink til å flørte! *sukk* Husker fortsatt den sommerdagen i Sandefjord :)

Skrevet

flott for ham da:) ikke at jeg syns media eller noen andre har noe med hans legning å gjøre.... men men, er vel sånn det blir når man er kjendis;) Kan ikke drite før razziene er ved dassvindu og lurer på hva en spiste til lunsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...