Gå til innhold

Jåledukka (3 1/2) vil ha sminken min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste nå er at hun vil sminke seg sammen med meg på morningen. Jeg har latt henne få låne rougekosten (uten rouge), men nå lurer jeg på om det er ris til egen bak. I dag ble hun nemlig drit forb... for at hun ikke kunne få øyenskygge og mascara. Det skal nemlig pyntes for Mister X, Mister Y og jeg vet ikke hvem i barnehagen!! Etter badingen i går ble det rååååsa neglelakk på både hender og føtter, he he...

He he, det er jo mest vittig da... Likevel er pappaen over snittet bekymret for hvordan dette skal gå videre.

I dag ble antrekket valgt av hovedpersonen selv. Råååsa Hello Kitty-strømpebukser (ull er bannlyst), jeansskjørt, Arsenal hettegenser (eller yo-yo-genser som hun kaller det) og mammas lange blingsmykke to ganger rundt halsen. Da vi kom til barnehagen, stormet hun inn med hetten oppe og ropte "yo yo". HAHAHAHAHA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, get used to it!

Med 3 av arten i familien så har det blitt mye sminke borte på kort tid. For det er jo sånn at de ikke spør, men heller ber om tilgivelse etterpå når de er avslørt med pandaøyne og glohete kinn (les: rougekost med rouge)

Og en ting er iallefall helt klart; hun frøkna deres må bare begynne med barneteater!!! Først som sist:-)

Jeg elsker barn som er så lekne som henne. Rosa er også det og det er en sann fryd å følge med på dem:-)

Kanskje de kan øve inn litt rapping, sminke seg opp og melde seg på Norske talenter neste år:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...