Gå til innhold

Linnea skal bli storesøster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hvordan det gikk med deg på ul? ( var det ikke i dag eller i går) har tenkt sånn på deg jeg..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

å hyggelig at du har tenkt på meg:)

var på ul tirs, ingen hjerte og ingen vekst:(

hun skulle sende meg til sykehuset for ny ul for å på en second opinion,men det ville ta en ukes tid sa hun...men det så stygt ut..

da ga jeg f i hele dama og dro på volvat. konstanterte ma med en gang og sendte meg rett på sykehuset.

skjønte ikke hva ho andre drev med i det hele tatt som hadde latt meg gått så lenge,og skulle ha meg til å gå enda lenger.

ble innlagt og fikk utskraping igår:(

den lille sluttet å leve 9+5:(

så nå er jeg ganske så ødelagt.

har vært gravid siden oktober uten at det har blitt noe av det..det er ganske ille.

først en sa i des, og så en ma nå..

var bare prøve igjen med en gang jeg var ferdig blø da...blir helt dårlig av tanken på det styret en gang til, men ønsket etter ett lite barn til er så stort at vi skal gjøre det..

håpe alle gode ting er 3:)

det værste er at jeg så den lille på ul med både armer og bein..var jo blitt ett minimenneske:(

livet er ikke alltid rosenrødt, det er helt sikkert.

eneste trøst er at vi fant det ut tidlig og ikke ved ordinær ul. ma er noe skikkelig dritt, merka jo ingenting til det. rare greier.

krysser fingrene for at det er nok aborter på meg nå.

Tusen takk for at du bryr deg:)

klem

Skrevet

Uff, så trist!!! :(

Føler skikkelig med deg, var ikke noe artig å lese hva du har gjennomgått, arme deg......

Skal krysse fingrene for dere til neste gang, og som du selv sier; alle gode ting er tre!!!

Masse lykke til med prøvingen, neste gang skal du være på forumet hele løpet ut!!!

Kjempegod klem

Skrevet

Huff dette var leit å høre... jeg håpte så på at det gikk bra for dere... Godt at du til slutt fant et menneske som tok deg på alvor og fikk litt fortgang i sakene!!!

MA er grusomme greier, det skulle ikke vært lov å gå i flere uker med et dødt barn inni seg, uten å vite det. Opplevde det selv i juni i fjor, og ble ganske satt ut i lenge tider.

Vil bare sende deg en stooor trøsteklem og si at jeg tenker på dere. Håper at du kommer fort tilbake hit, og at alle gode ting er 3....

Skrevet

Tusen takk jenter:)

dere er helt suverene:)

De sa det ikke var noe galt med oss siden vi har barn sammen fra før, så det var rett og slett ren uflaks:(

får bare håpe det går bra neste gang:)

ønsker dere alt godt og lykke til videre med de fine små i magen:)

Skrevet

Klart det skal gå bra neste gang!! :)

Da er det deres tur....Ingen tvil!! :)

Skrevet

uff, det var trist å høre.. har mistet to ganger på rad selv, så vet veldig godt hvordan du har det.

som legen sier så har dere jo et friskt barn, så det skal nok MYE til for at dette skjer igjen. jeg er 10+6 nå og har sett liv, så er ved godt mot. det går nok helt sikkert bra neste gang. og det virker jo ikke som om dere har noen problemer med å bli gravid iallefall!

ønsker deg lykke til videre

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...