kengurumamma Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hei. Jeg er (ut i fra innsetting) 4+1 på vei. Veit ikke om jeg er gravid enno. Tar Utrogestan vaginalt. I kveld så har jeg følt en liten svie i livmortappen.Den er veldig langt nede. Er dette normalt? Gi meg beroligende. Skal teste i uke 10. Flere som skal?
akicha Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hvis du er 4+1 så kan du vel bare teste? Når skal du ta blodprøve? Jeg tror man regner hvor langt man har kommet ut fra dato for uttak, det er jo da egget blir befruktet og også det som regnes som selve eggløsningen. Det er jo vanskelig å vite hvordan livmortappen skal være nå mens vi får ekstra hormoner i forhold til de naturlige... Og i følge www.pernille.info så kan tappen være lavt plassert hos noen mens høyt plassert hos andre ved tidlig svangerskap. Jeg tipper det ikke er noe gale :-) De hormonene vi putter rett opp i skjeden kan føre til litt ubalanse og irritasjoner. Hvis du blir verre eller ikke klarer å bli beroliget, så kan du jo ta en telefon til klinikken i morgen tidlig. Bedre å ta en telefon for mye enn for lite! Lykke til med testing :-)
kengurumamma Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 befrukting 14 feb ( Dette er ED da) innsett 17 feb. befrukta. Skal teste 3 mars.Tørr ikke å teste jeg.Er redd for resultatet.Men kanskje jeg ombestemmer meg. Er utrolig nysgjerrig av meg;)Takk for gode råd. Nå ble jeg litt roligere. Lykke til hos deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå