Gå til innhold

Dere som er gravide, trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trøtt om ettermiddagen jg, at det er mye lettere å ligge på sofaen når lillemor er i seng.

Elsker egentlig å gå tur, høre på musikk og få litt tid for meg selv.

Men, hvorfor får jeg ikke ræva i gir..?

Flere som sliter å komme seg opp og ut om dagen?

Veit jo det blir så mye bedre etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid trent før, men i dette svangerskapet er jo fullstendig passifisert. Prøver å gå 30 min pr dag som legen har anbefalt, og så trener jeg litt bekken og rygg. Litt styrke i overkroppen også, men jeg skal gjøre minst mulig.

De forrige svangerskapene har jeg svømt, gått til og fra jobb (1 time), trent styrke og gått tur på fjellet to kvelder i uka med faste turvenner. Det siste kan jeg absoultt anbefale - da mååå en ut. Lettere nå når våren kommer.

Skrevet

Pleier å gå tur eller trene (sykkel eller stepmaskin) 3 ganger i uken.

Men sånn som nå er jeg inne i en trøttperiode der magen vokser masse og jeg er helt tom for krefter... vet ikke hva jeg skal gjøre. savner aktiviteten, men klarer ikke bevege meg:(

Skrevet

Kjenner meg igjen i deg ja.. savner aktiviteten, men jeg føler jeg er trøttere nå enn i begynnelsen av svangerskapet.

Er det normalt eller?

Hvor langt er du på vei da? ( meg & lille vampyr)

Skrevet

Jeg er 18 fullgåtte i morgen jeg:)

Jeg tror at om jeg bare får gjennomført aktiviteten før jeg detter ned i sofaen så vil jeg få mer energi.

Samtidig så husker jeg fra forrige gang at i vokseperiodene så var jeg jo mye mer trøtt. Og jeg vet at magen min vokser masse nå for tiden.

Skrevet

Ok, jeg er 25 uker og vokser her også merker jeg:) Hehe..

ja, man får jo mer energi da, men det er så mye som skjer etter jobb at jeg ikke får kommet meg ut før kvelden. Og da er det så mørkt.. pluss at jeg jobber i bhg , så jeg er jo ganske aktiv i løpet av dagen selv om jeg kjenner jeg trenger å trene ved siden av.

Vant til å være i aktivitet 2-3 ganger i uka, ,så jeg må få skjerpet meg.

Lettere å begynne i helga, da har man som regel litt mer tid og ork,

Nå er det natta her, så får logge av :)

Skrevet

Ja, jeg klarer ikke å trene på kvelden. Må gjøre det rett etter skole/jobb. Sånn er jeg alltid.

Ha en fin natt med den voksende magen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...