Gå til innhold

Svadasvar hos Barnas Hus ang OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en OTH i oktober på Barnas hus. Allerede før vi fikk tatt vognen i bruk falt den ene knappen av. Den som holder setet festet til rammen med en stropp. Stroppen står ikke i spenn. Vi dro ut og klaget og fikk satt på ny knapp mens vi ventet. Jøss, bra service, tenkte vi.

Etter i dag skjønner vi at de som jobber der må jo være proffe på å sette på knapper i rekordfart. Da vi skulle ta av trekket for å vaske det, løsnet nok en knapp. Vi ringte ut og sa at to knapper ble litt drøyt, og lurte samtidig på om det var vanlig at flere knapper falt av samme trekk.

Svaret var JA! Vi skulle heller ikke se bort i fra at flere ville falle ut, (eh..HÆ?) men siden de i følge kjøpsloven (jadda, jadda, jeg kan hele kjøpsloven selv) har rett til å fikse et produkt opp til to ganger ønsket de selvsagt å forbeholde seg retten til det. Greit nok, men når vedkommende klarer å si i samme setning at det godt kan skje igjen og at vi da selvsagt vil få omlevert, går det en kule varmt hos meg. For en arrogant holdning. Vi møtte ingen forståelse for at det var litt dumt at vi aldri kunne vite når knappene ville falle ut særlig når første knapp for vår del falt av uten engang at vognen hadde vært i bruk.

Selgeren sa at problemet var velkjent og forekom ofte grunnet at stoffet ble strukket så stramt rundt rammen. Spurte da om ikke hun også samtidig mente det ville være en svakhet, men det svarte hun nei til. Jeg har ikke hørt om andre som har opplevd dette så mitt spørsmål er derfor:

Hvor mange har hatt problemer med å få fikset opp i løse knapper på OTH?

Kjenner jeg blir litt rådvill her selv om jeg har jobbet i butikk i maaaaange år. Så hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt OTH i 2 år og aldri opplevd at en eneste knapp har løsnet :)

Skrevet

hatt oth i 3 år, ingen løse knapper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...