Gå til innhold

To mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere mammaer som venter i spenning på å bli ferdig med de første tolv?

Her er vi herlige men akk så korte 7+3 etter tur til Nordica.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, pent nick ;)

Joda, jeg er 6+ ett eller annet ;P Finner det ut på fredag,da er det ultralyd for å se om ting går som det skal....

Har mistet 3 ganger nå, så vil jo gjerne bekrefte eller avkrefte...

Skal virkelig senke skuldrene litt etter uke 12...Men sååå lenge til!!!!

Skrevet

Vi er to mammaer, men vi har jo allerede hilst på på donorforumet. =)

Nordica kan vi like.

Skrevet

Oj,sånn to mammaer :D Da så. Vel, jeg er 182cm høy og 125 kg, da er jeg jo nesten som to mødre å regne? :D

Men innerst er jeg bare en ;)

*Lister meg stille ut i fra tråden.... Stusset litt på overskriften jo...Men det er fryktelig lenge å vente til tolvte selv om jeg bare er en ;) *

Skrevet

Ganske herlig svar da uglemamma! :)

Ønsker deg masse lykke til videre! :)

Skrevet

Kanskje det bare er oss her enn så lenge Shute?

Man kan absolutt like Nordica ja..

De ba meg sende info etter tidlig ultralyd, håper virkelig det er god info vi kan sende da. :)

Skrevet

Når skal dere på ultralyd?

Nevrotisk som jeg er, har vi vært på to allerede. Dr Ullern (dere går også der, ikke sant?) er veldig forståelsesfull i forhold til nerver, så vi skal på en tredje også, hehe.

Skrevet

NÅ skjønte jeg tråden jeg også, herregud så tett i pappen man kan bli, jeg leste den igår og tenkte og tenkte, så tenkte jeg til slutt, nei denne forstod jeg ikke så jeg svarer ikke. Hehe... *dunker seg selv i hodet*

Vel, jeg har jo ikke noe å gjøre jeg heller da, men alikevel så vil jeg bare si at jeg bare synes det er SÅ bra at dere får barn, tanten min kom ut av skapet etter maaaaaange år og er nå sammen med sin Lena. Og de er bare så flotte sammen, altså så forelsket og så fine sammen. Kan sitte og se på de hver gang jeg ser de for de to bare er så bra sammen :) :) :)

Vel, jeg hadde ikke noe med denne tråden, men måtte bare komme med det !!! Lykke lykke til !

Skrevet

Vi har fått time til ul fredag 6. mars. Da er vi 8+5. Akkurat nå føles det helt utrolig lenge til. Prøvde ringe dit idag for å høre om de hadde fått abvbestillinger så man kunne komme inn tidligere, men de svarte ikke tlf pga sykdom.

Hun er veldig dyktig og hyggelig, bare synd det tar så lang tid å få time der. Bestilte ul time for drøye tre uker siden og fikk først nå.

Så dere har fått sett frøet? Blir godt. Dette er vel deres første og?

Hadde dere mange forsøk?

Skrevet

Vi var og tittet for andre gang da vi var 8+6, ser så absolutt ut som et lite menneske da. Gled dere! =)

(Kremt, det fungerer forresten utmerket med "Dr Ullern sier jeg bare kan ringe for ultralyd når det er behov og få en sånn innimellom-time" overfor sekretæren... var det som var dealen da vi drev med scanning i forbindelse med behandlingen i Danmark, og jeg må innrømme jeg dro den samme linje da vi skulle ha første ultralyd, da fikk jeg den dagen jeg ville ha).

Hadde to inseminasjoner på Vitanova og så lavstimulert IVF på Nordica. Jeg har et par diagnoser som legene mente gjorde det like greit å gå rett på IVF.

Skrevet

Skal prøve meg på noe sånt i morgen, er kjempenervøs nå pga små blødninger de to siste dagene. Og det kan da umulig være spesielt godt for spiren...

Vi fikk i utgangspunktet tidlig ul pga økt risiko for exu.

Om vi nå bare hadde fått sett ett bankende hjerte ville det gjort mye for nervene...

Skrevet

HUff!! Samme her... Leste det igår, men skjønte ikke så mye av det. Men så så jeg at det var noen som hadde skrevet så jeg tenkte jeg kunne lese meg fram til hva som mentes her... Haha!! *må ha det inn med teskje ja*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...