★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hvordan går det med deg?tenker dagene fram mot testing er laange:( mareritt!!!! har du en god følelse på dene pp??er helt nervevrak jeg:( orker nesten ikke tanken på at jeg skal få en dønn negativ test i morgen:( nesten så jeg ikke tørr teste!!! jaja e no snart vinterferie og kan få tankene litt bort og fingrene av tastaturet og bim for en stakket stund..... klem:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 når var ikm hos deg nå igjen?må jo følge med deg;)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Skrev til deg på den andre tråden: (kanskje du leste det?) hehe "Dette er bare for spennende. Håper, håper , håper på deg. Mange som ikke tester positivt før IKM-dagen vettu! Sist jeg var gavid da jeg mistet i desember, så kom det en tynn, tynn strek. Så tynn at jeg slet med å se den, men jeg var gravid, for dagen etter ble den mye tydeligere. Si ifra så fort du vet noe da ;)" Jeg har IKM i uke 10.. ca lørdag 7. mars. klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 god morgen vennen.. er så deppa jeg:( fortsatt bare en svaak skygge der...tror den er svakere enn igår:( så alt håp er ute her tror jeg..tempe har gått litt opp igjen men det har nok lite å si nå...burde vel vært en anelse blå idag den streken..jeg har jo ikm i morgen.... bare forbereder meg på å gå inn i 18pp....og prate med gyn om hva vi skal gjøre videre nå..er så dritt lei jeg kan ikke få sagt det...du skulle sett det lykkelige fjeset på sambo igår for han så skygge streken han også...på to tester....men i morges var den altså svakere enn igår kveld:( forbanna dritt kropp!! uff det ble mye klaging men er så ubeskrivelig lei av å ikke få det til:( håper det går bedre for deg vennen...krysser alt jeg har for at du er heldig:) klem:)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Hei kjære der. Så utrolig kjedelig at du har det leit nå. Men du, det er ikke over før tanta kommer. Oh det er haugevis som ikke tester positivt før etter ikm også. Man et aldri. Tempen din sank ikke i dag Det er veldig bra;) Rart at det skal komme skyggestreker på flere tester. Forstår ikke det. Uansett hva som skjer nå, så ta tak i gyn og si at dere vil ha all hjelp dere kan få fremover! Ikke gå sånn i flere mnd nå vennen. Det er ikke verdt det når hjelpen er der ute ;) Takk for at du tenker på meg nå som du selv er så lei deg. Er 3 dpo i dag og tempen ble kjempehøy. Aner ikke hva det betyr da men..hehe. Tenker på deg hvertfall. Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 hei hei:) er litt lettere i humøret nå....fant plutselig ut at ikm ikke er før lørdag:) kvapp litt når jeg tilfeldigvis så på kalenderen..var sikker på 28 var fredag hehehe;) litt håp enda men veeeldig lite...har forsont meg med at denne kroppen her kan se så frisk og grei ut som den bare vil men på innsiden holder den ikke mål...og hjelp må vi nok ha ettersom at mistanken om at egglederene er så skadet etter betennelse at de ikke fungerer noe mer:( det burde skjedd no nå etterhvert liksom..... men det er hjelp der ute og har snakket med gyn og fått time hos henne 16 mars så tar vi det derfra:::deilig at det bare skjer noe om ikke annet...men redd det er gruelig lang ventetid i bergen:( ikke helt sikker på det.... selvfølgelig tenker jeg på deg og håper dere får det til:) kan jo ikke dvele ved min egen elendighet hele tiden da blir jeg jo ihvertfall gal....håper du kommer med en god nyhet snart;) e jo kjempe fint at tempen din er så høy da;)....er det ikke??hehe...kan jo ikke en dritt jeg om det der hihi.... men høyt e bra DET vet jeg;) nei...får pakke ferdig bilen før lang tur i morgen....da kommer jeg ihvertfall litt nærmere deg enn jeg er nå hehehe:) suss på nesen;)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Hei snupp;) Så flott at du skal til gyn i mars. Det hjelper liksom litt at noe skjer..hehe;) Er jo så spent på deg nå. Deilig at du er litt lettere i humøret! Håper tanta stikker til hell! Nå er det DIN tur snart syns jeg. Så søt du er som tenker på meg altså jeg er fryktleig spent denne gangen siden jeg har prøvd så mye rart..haha. Syns det stikker i egglederne allerede, og hadde litt smerter inni der i stad.. bare 3 dpo lissom..hahaha. Jeg er håpløs!!! Masse god tur i morgen. Skal se på charten din så fort jeg våkner. Har du pc dit du skal?? Suss tilbake på nesa:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2009 hei søte deg:) krysser alt for deg at det klaffer denne gangen!! ja du har jo proppet i deg de rette tingen til rett tid denne pp og vondt inni der og greier og greier;) og høy temp....går no rett vei ihvertfall selv om det er tidlig... får få oppskriften din neste pp på hoste saft og alt de andre magien når så langt kommer...vet ihvertfall at hoste saft og drikke masse vann faktisk skal hjlepe på el slim...leste det idag faktisk..hørt om beth ett eller annet?hun har skrevet bok om det å bli gravid og alt en ikke skla spise drikke osv og ting som faktisk de fleste ikke visste..som eks at for mye c vit kan tørke ut el slim?????? jeg tar jo overdoser av det stoffte der hehehe;) masse rart asså,,,, skal hive inn tempen imorgen og håper jeg får en høy en;) er pc dit jeg skal men blir nok dårlig med tasting....ikke ofte vi er der så må være sosial tenker jeg;) men kaster meg over maskinen så snart jeg er hjemme igjen;) skal prøve å dette innom i morgen tidlig før jobb:) vært å levert pjusken på kattehotell idag hehehe....masse andre katter å forholde seg til....han tror jo han er eneste katten i verden for han er bare inne hehehe ler meg ihjel...han ble litt lang i trynet når vi gikk inn....men han er i de beste hender ihvertfall:) klemmepå
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 klart du skal få oppskriften jeg har brukt;) Bare å skrike ut det..hehe. Forstår veldig godt at du ikke sitter på pc når du skal bort. Det ville ikke jeg gjort heller:) Er jo sååå koselig å komme seg bort litt. Kos dere masse!! Kommer til å tenke på deg hele helga. Håper du kommer med positive nyheter til mandag:) Da skal det jubles i Fredrikstad. hahahahaha. Hahahahaha..kjedelig pus å!! Stakkar..gjett om han fikk sjokk da han så at det er flere av samme art. Skada for livet han nå..hehe. Neida;) Ja,det med C-vit er jeg klar over,men ellers har jeg ikke peiling på hva jeg ikke bør spise. Hadde vært interessant å lese om det. Utrolig hva som påvirker kroppen altså! Slutte med C-vit og du da? Stakkar, ikke mange rutinene du får beholde!! hihi. Vi snakkes snart snupp. Håper tempen vår holder seg høy i mange måneder! KOS
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2009 hei der i natten;) måtte bare innom å si natta og at jeg er mest sansynlig ikke innom her før torsdag igjen:( i oslo helt til onsdag..kjøre vettu så er ikke hjemme før på seint:) nei de rutinene mine blir et mindre av hehe..men har gått bra uten greven da;) litt c vit må jeg ha ellers sovner jeg hihi;) men det er jo stor forskjell på mine hestedoser på 1000mg for dagen og de 60 jeg tror det er vi egentlig trenger...men de som røyker trenger litt mer;)guuud ka eg vet asså hehehe;) katten er en eneste stor morro klump han du sku bare sett den lange masken han fikk hahaha;) de har jo såne katte dører nederst på dørene der vettu så de kan gå ut og inn i lufte gården..jada...han kommer sikkert ikke til å skjønne hvordan han skal komme seg ut...#stå å se på de andre pusene å herme og øve seg på ut og inn hehe;) skjønest i verden e han!!! babayen min;) snakkes snart plankebybabe;) nattis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå