Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har fått time hos legen ved gynekologisk poliklinikk på sykehuset den 17. mars etter at min gynekolog sendte henvisning til lap den 3. feb. Jeg lurer på hvor lang ventetid det er fra jeg har vært på legetimen på sykehuset til man får lap. Noen som har erfaring? Går det ganske fort etter jeg har vært innom på sjekk på sykehuset eller er det fra jeg har vært der ventetiden begynner.. Sjekka mitt sykehus og der er det ca 12 ukers ventetid på lap stod det..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 d kan nok variere mye. men er alltid lurt å si at de kan ringe deg om de får avbestillinger. Kan jeg spørre hvorfor du kal ha laproskopi?
Meg og alle gutta Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Ja tenkte jeg skulle si ifra om det:) Jeg har så smått begynt med utredning nå. Vi har prøvd i 14 mnd, jeg har pcos, og nå prøver vi ut pergotime i ventetiden mot lap. dobbel kur nr 2 nå. Mannen min har vært å levert sædprøve som vi venter på svar på Jeg skal få sjekka at egglederne er som de skal og muligens ta hull på noen av vanncystene jeg har på eggstokkene:) sjekke for endometriose osv;) Håper det ikke tar så lang tid før jeg får opperasjon eller at vi får det til på egenhånd mens vi venter:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Håper du får time snart, og at spiren snart sitter Har selv hatt laproskopi for å se etter endometriose, men de fant ikke noe da. Legene mener allikevel at jeg har det, siden de fant sammenvoksninger, og siden jeg har alle symptomer på endo. Er ikke alltid så lett å finne det ved undersøkelsene. har du sett nettsiden endometriose.no ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå