Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 til hvem jeg burde velge? Er den derre medela swing pumpen sånn at man må vaske og koke alt etter hver pumping? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Kanskje du har valgt pumpe..? Jeg har brukt Medela og Avent. Jeg anbefaler helt klart Medela av disse to. Man må koke delene etter bruk, ja, men det må man med andre pumper også. Leide Medela-pumpe først, og var veldig fornøyd. Da jeg måtte kjøpe pumpe i full fart, fikk jeg bare tak i Avent. Den er forsåvidt også grei, men det er flere deler som skal gjøres rent, og mer "mikk-makk" synes jeg. I tillegg passer de fleste vanlige flasker på Medelapumpa. Som et siste pluss kan nevnes at dersom du velger å bruke bare Medelaflasker, så inneholder ikke disse giftstoffer (som Avent sine flasker gjør..). Det ser også ut til at det er lettere å skaffe flere deler/reservedeler til Medelapumpa. Den er dyrere, men i mine øyne helt klart best av disse to. Det er vel også i hovedsak Medela de bruker på Ahus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå