Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Vi bestillte tur til Egypt før vi ble gravide, og har vært utrolig usikker på om jeg ville ta sjangsen. Hadde det bare vært jeg som skulle avgårde så hadde jeg droppa det med en gang. Jeg er da 32 uker på vei når ferien er planlagt.. Var på helsestasjonen i dag og pratet med hun som driver med vaksineringer. Hun frarådet oss ikke direkte, men hadde ikke turt å reise på en sånn tur selv som gravid så da blir vi hjemme. Kan ikke ta risikoen for at det skal skje noe galt med lille spire. Egypt er der senere også :-) Så da blir det vel telttur i hagen istedenfor.. Men det er moro det også, ihvertfall for liten som ikke vet hva egypt er. Også kan vi voksne titte på stjernene og se på spøkelseshuset vårt. Er mye annet vi kan finne på også. :-) Er egentlig veldig lettet over at det ikke blir noen tur, for jeg hadde nok vært utrolig redd for at det skulle skje noe. Og den største skrekken min er å føde nedi der.. Måtte bare fortelle :-)
Pitty Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det var nok lurt , og telttur i hagen høres jo kjempe koselig ut ) Det er som du sier, Egypt er der senere også. Best å tenke på den lille først
Lille jente Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Veeeeldig lurt. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å reise til Egypt heller. De aller fleste som reiser til Egypt får seg jo litt magesjau med på turen, og slike bakterier vil man ikke at den lille skal få i seg. Teltur høres kjempe koselig og romantisk ut. Tror dere får det kjekt uansett jeg. God tur ut i hagen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå