Gå til innhold

Noen her med gutter som har hatt betennelse i sine edlere deler????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har fått betennelse i tissen sin og har grusomt vondt... Fikk Pencilin hos legen, fått tre ganger idag men var verre på kvelden idag enn han var på morningen.

Hvor lang tid pleier det å ta før det gir seg? Bør vel gå ganske kjapt nå?

Hva får de det egentlig av? Og hva kan jeg gjøre for å forhindre at han får det flere ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags betennelse er det snakk om? Hvordan ser det ut?

Skrevet

gutten min på 2 hadde det nå nettopp.. gikk aldri til legen, men det var rett før.. men så gikk det "hull" på betennelsen av seg selv, og det kom masse gusj ut.. etter det så gikk hevelsen ned, og det ble bedre og helt bra i løpet av noen dager..

får betennelse i tissen, er lett å få bakterier under forhuden på de små. blir rød og hoven..de sier vel at man skal prøve å vaske under forhuden når de får betennelse, men jeg fikk ikke røre tissen hans engang, så jeg lot det være..

Skrevet

Holder det ikke at de sitter i badekaret litt flere ganger i uken da? Kommer det ikke vann inn der det trengs da?

Skrevet

Han er veldig opphovnet og rød. Veldig rødflammete på ene siden. Ser nesten ut som om den er væskefyllt eller blemmete. Han vil ikke sitte en gang, og gråter når han tisser. Kom litt blod ut av også... Ikke noe kjekt dette.

Skrevet

Svart deg på krangle

Skrevet

Ikke erfaring selv. Men ei venninne har en gutt som fikk samme problemet. Han måtte opereres for å åpne opp litt på forhuden. Den ble for trang så tisset samlet seg en del under ved betennelse og skapte store smerter, så ble det en ond sirkel for det ble aldri helt bra under...

Ble helt bra etter operasjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...