Makka Pakka Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Sto opp kl 0600, vekket ungene og fikk levert de i barnehagen litt over 07. var noenlunde effektiv på jobben og dro hjem med nesten god samvittighet (overfor jobben) kl 15. Nå, etter at middag er fortært, ungene foret, stelt, sunget for og de har sovnet, koser jeg meg med rødvin og db mens mannen ser fotball på tv. AH! Vel fortjent
FanteGuri Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Har dessverre hatt en tung dag, måtte avlive katten min idag Det var verdens beste katt, så utrolig tillitsfull og sosial.. Jeg har grått mye idag, men nå går det bedre... Ny dag i morgen, da skal vesla på karneval, blir nok morro!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Leverte junior i barnehagen litt før kl 8, før jeg dro på undervisningsdag på jobben.. Var ferdig der kl 13, dro hjem og sjekka nettet litt før jeg tok meg en lur på sofaen.. Så henta jeg junior, hjem og spise middag og leke med han før han la seg.. Så har jeg bare slappa av i sofaen i kveld =)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Altfor mye. Kjørte 5 mil til IKEA, i det jeg er på vei inn ringer bhg ang. sønnen min. Kjører 5 mil tilbake og 3 mil tilbake til legen. Tre mil hjem igjen. I det jeg skal hente eldste i bhg oppdager jeg en hjemløs katt jeg har sett rundt i området og benytter anledningen til å kattenappe den. Hjem, hive katten inn på badet, spise middag, leverer eldste på turn, tar med meg hjemløs katt nye tre mil til Kattens Vern. Tre mil hjem igjen, handler på veien hjem. Segner om i sofaen, totalt utslitt. Men fikk en hyggelig tlf i kveld, pusen hadde vært savnet siden april et sted to mil unna her og det var en lykkelig familie som savnet pusen sin. Så da er vel den gleden deres verdt min totalt utslitte kropp...;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg stod opp i 6.30tiden, frokost, kvalm, buss til skolen, veiledning for gruppa fra 9 til 10, snakke med det ene andre gruppemedlemmet som dukket opp frem til 10.30. Buss hjem, kvalm, kasta opp, innom butikken, sovna på sofaen i 4 timer. Så spiste jeg middag, koste litt med syk gutt, skrev referat fra veiledningen. Nå sitter jeg her og føler meg dårlig. Har tatt to paracet mot hodepinen, rar i kroppen. Skal snart se en serie med mannen og spise kvelds. Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fått gått tur eller lest noe i dag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Sto opp kvart på 7, reiste på jobb halv 8.. jobba til 14, hjem for å tisse, henta unga i bhg, kjørte 5 mil for å levere jentungen til faren sin, så 5 mil hjem igjen.. laga middag, rydda kjøkken, satte på en vask, spiste middag, satt meg på sofaen og blei der til nå.... nå skal jeg finne senga, og ta samme runden i morra minus leveringa av eldstesnupp
Sånn kan det gå Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Sto opp kl 6, dro på jobb, var på jobb til 16, dro rett på jegerprøvekurs som startet 18 og var ferdig 21. Dro så hjem, hoppet i dusjen og fikk meg litt mat. Og nå sløver jeg bare litt før jeg kryper til køys, for jeg får en lang dag på jobb i morgen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Stod opp 5.30, var på jobb 6.45. Rigget fram til karneval på jobb (bhg), jobbet til 14.15, henta lillemor i bhg, laget middag, ryddet av bordet mens mannen skuffa snø fra taket, tømte oppvaskmaskinen, vasket benker og overflater, lekte med illemor, vi spiste en is, duppet NESTEN av på sofaen, dusjet sammen med lillemor, spiste kvelds og la ho, Etter det var det pang på sofaen med Idol, og her har jeg sitter siden. Skulle nok lagt meg for 4 t siden, men måtte inn her å titte litt:) Dette var vel en nøye beskrivelse av dagen i dag:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Sto opp 0800, ga Daniel mat. Kjørte så til barnehagen og leverte han ved 0930tiden. Kom hjem og ryddet og hengte opp noen klær. Satt på dib frem til klokken ble 1140. Kledde på meg og kjørte til jobben. Jobbet frem til 1600 og kjørte hjem i køen. Gikk på butikken og kjøpte middag. Lagde mat, så på Hotell cæsar og ekstrem oppussing. Så la Daniel seg. Nå sitter jeg her da og venter på at klokka skal bli 23. For da begynner Dyrepolitiet i Hosuton og etter det LIvsfarlig fangst! )
Ranveig R Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Ungane ville opp litt før 7 (gubben var allerede gått), stod opp, kledde på oss, åt frukost. Tok på karnevalskostymer (eldste: tiger, lille: ein liten fe eller eventuelt eit slags insekt, eg: froskeprinsesse dvs kjole med froskemotiv og så krone på toppen), tok bussen til open barnehage. Koste oss med karneval, piñata, hot dog og is til vi tok bussen heim igjen saman med gubben. Deretter tok eg meg ein liten time på Wii Fit (eldste synes det er kjempegøy å sjå på når eg trener) mens gubben og lille laga middag. Åt middag, bada med lille, bada med eldste, bada aleine mens gubben la ungane. Kom på at vi har glemt å kjøpe bursdagspresang til niesa mi (bursdag i morgon), men sidan eg er eit geni og hadde noko stoff liggande sydde eg ein kjole. Då den var ferdig kokte eg meg litt makaroni og sette meg ned med pc'en. Og no er det leggetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå