Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hei! Lurte på om jeg har krav på engagsstønad, nå som jeg er gravid med min andre? fikk en unge ifjord.. og ble fort gravid igjen, så har ikke rukket å jobbe i mellomtiden. vegre meg for å gå på NAV å spør, pga ei snerpete dritkjerring som sitter der.:S Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 jepp det har du vis du ikke har jobba å opptjent deg rett til foreldrepenger i mellomtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå