4skatter Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg drar til Kiel med min 5 åring og 2 åring i morgen. Noen spesielle tips? Noe vi MÅ se i Kiel? Barnebutikk f.eks hehe... Tar imot alle råd for en vellykket båttur med Color Line...
4skatter Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Dytter igjen.. ingen som har vært der?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Når vi var der, så var vi bare innom shoppingsenteret ved kaia.. Vet ikke om det er noe spes rundt der..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Vi reiser på fredag og det blir vår 5 tur:) Båtene er kjempefine, finnes jo badeland der og et stort spillrom hvor barna kan løpe løpsk, kino er det der også Det er masse og finne på, tiden flyr jo så fort.. I kiel er det et køpesenter rett ved kaia, innpå der er det en haug med butikker, samt litt i gågaten utenfor (b.la zara, der er det masse fint).. Husker ikke helt hvordan det er med barneklær, men det er en fantastisk flott godtebutikk i første etasje der, lekebutikker o.l:) God tur, dere kommer til å kose dere masse:)
4skatter Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 Takk, vet du noe om temperatur i Kiel? Skal ha med barnevogn, trenger jeg voksipose?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 http://www.yr.no/sted/Tyskland/Schleswig-Holstein/Kiel/ Ser ut til at det blir mellom 3 og 7 grader der på fredag hvertfall. Men skal dere bare t/r? Man er jo somregel inne på det senteret eller i butikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå