Trollmora Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Stort karneval i barnehagen i morgen og LilleSnupp skal iføre seg den fine heksedrakten. Trollmora har dreisen på grønn, fæl ansiktsmaling og ny heksenese er innkjøpt! Hørte litt hva de andre jentene skule iføre seg og det var Snøhvit og prinsesser. Jeg tenker at det blir fint for en beskjeden 4-åring og iføre seg en drakt hvor hun kan skremme litt og "ta" de andre, slippe å være snill absolutt hele tiden )
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Høres flott ut! Har du trent lenge på grønnmalingen? så plutselig for meg hele familien din når du hadde øvd deg på ansiktsmaling :-)
Trollmora Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Har bare øvd på barna og jeg er utrolig dyktig på et blekt spøkelsesansikt med edderkoppnett på kinna også )
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 I vår bhg var det karneval i går. Lillemor stilte opp i et høyst hjemmelaget kostyme. Hadde en gammel rosa/lilla strømpebukse som jeg klippet bena av. Snurpet sammen hullene og sydde på to rosa griseører. Dette ble hodeplagget. Hadde en rosa janus ullbody som var stripete foran og en rosa strømpebukse. Vips var det en liten nasse nøff foran meg. Så det var VELDIG mange prinsesser/barbie/sommerfugljenter der. Var iallefall glinsende kjoler, vinger og tiara i søkk og kav.... Men de er jo litt større da. lillemor er jo bare 19 mnd, så hun bryr seg ikke så mye om hva hun har på seg... Så lenge det er rosa vel og merke.... DEt er hun ganske klar på noen dager. Protesterer vilt; nei nei nei, om jeg prøver å kle på ho noe annet enn det hun hadde tenkt seg. De begynner jammen tidlig disse småjentene. Guttonge var aldri sånn. Han godtok/godtar stort sett det æ si han skal kle på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå