Let's hear it for the boys! Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Vet ikke helt, jeg. Er liksom ikke overrasket.
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 Og gratulerer! Good for you!
cherry coke Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Sturla Berg Johansen homo? Nei, det hadde jeg ikke trodd.
Hellinor Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jepp, han forteller det i sitt egent show "damenes aften" - en siste hilsen til damene :-)
Makka Pakka Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Nei det trodde jeg ikke, trodde han var litt sånn pikenes jens. Mannen min sier at "det var det jeg trodde", men han tror alle menn som ikke er håndtverkere er homofile, hehe
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 Hver gang noen kommer ut av skapet, blir det plutselig sååå tydelig. hehe. Ihvertfall for meg. Men jeg hadde vel ikke trodd det i forrige uke, f.eks. Synes uansett det er flott. Og veldig praktisk måte å komme ut på! Slipper liksom å ha den samtalen med folk.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Det er ikke sant. Venninna mi har vært sammne med han. Hvis han sier det i det nye showet, er det nok for å lage mer PR, ellers er han bifil...det er jo fullt mulig...
*synne* Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! Han har jeg tøysa litt med da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi...
*synne* Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 PS::Han virka ikke særlig homo da iallefall! ;o)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 kanskje han er litt "ja takk begge deler"
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 hehe. er jo mange homofile som har vært sammen med damer da. hehe. uansett samme for meg om han er homo, bi eller straight gitt.
*synne* Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Hehe...litt ja takk begge deler ja. Flott for han om han har kommet ut av skapet. Han er en superfestlig fyr, ønsker han alt det beste.
Hellinor Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Han bekrefter det visst til godkveld norge. http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2587970.ece
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 er jo hovedsaken på vg til og med.. hehe.
Sånn kan det gå Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 Det som overrasket meg var selve "avsløringen", for jeg var 100% sikker på at han hadde "kommet ut av skapet" for 3-4 år siden. Så jeg har gått rundt å vært helt sikker på at han har vært homo siden den gang. Hmmm, var det noen annen som "kom ut" for noen år siden som jeg har forvekslet han med? Men forvekslingen var jo ikke så merkelig da egentlig... ;-)
trippeltopp Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 Han sier jo det, at han har prøvd og prøvd men det funket ikke med kvinner..og at han var helt 100% sikker på at han var homofil og ikke "bare" bifil, da han var sammen med en fantastisk kvinne og det likevel ikke funket..
Dægern døtte Skrevet 25. februar 2009 #19 Skrevet 25. februar 2009 Det som overrasker meg mest er at VG bruker dette som "førsteside"oppslag på nettsiden sin.......
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 Så bra at han står fram da:) GO STURLA!!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #21 Skrevet 25. februar 2009 Han har kjørt kombo i mange år... prøvd å like damer.. men ei. Jeg hadde ikke trodd dette, han virker jo ikke homo. Men har stusset litt på at han aldri har noe dame, han er jo ikke akkurat stygg.
chill+enda en til Skrevet 25. februar 2009 #23 Skrevet 25. februar 2009 Jeg så ikke den der komme, men flott for ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå