Gå til innhold

Sturla er homo! Surprise?


Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt, jeg. Er liksom ikke overrasket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og gratulerer! Good for you!

Skrevet

Sturla Berg Johansen homo? Nei, det hadde jeg ikke trodd.

Skrevet

Jepp, han forteller det i sitt egent show "damenes aften" - en siste hilsen til damene :-)

Skrevet

Nei det trodde jeg ikke, trodde han var litt sånn pikenes jens. Mannen min sier at "det var det jeg trodde", men han tror alle menn som ikke er håndtverkere er homofile, hehe :)

Skrevet

Hver gang noen kommer ut av skapet, blir det plutselig sååå tydelig. hehe. Ihvertfall for meg. Men jeg hadde vel ikke trodd det i forrige uke, f.eks. Synes uansett det er flott. Og veldig praktisk måte å komme ut på! Slipper liksom å ha den samtalen med folk.

Skrevet

Det er ikke sant. Venninna mi har vært sammne med han. Hvis han sier det i det nye showet, er det nok for å lage mer PR, ellers er han bifil...det er jo fullt mulig...

Skrevet

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! Han har jeg tøysa litt med da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi...

Skrevet

hehe. er jo mange homofile som har vært sammen med damer da. hehe.

 

uansett samme for meg om han er homo, bi eller straight gitt. :D

 

 

Skrevet

Hehe...litt ja takk begge deler ja. Flott for han om han har kommet ut av skapet. Han er en superfestlig fyr, ønsker han alt det beste.

Skrevet

er jo hovedsaken på vg til og med.. hehe.

Skrevet

Det som overrasket meg var selve "avsløringen", for jeg var 100% sikker på at han hadde "kommet ut av skapet" for 3-4 år siden. Så jeg har gått rundt å vært helt sikker på at han har vært homo siden den gang. Hmmm, var det noen annen som "kom ut" for noen år siden som jeg har forvekslet han med? Men forvekslingen var jo ikke så merkelig da egentlig... ;-)

Skrevet

Han sier jo det, at han har prøvd og prøvd men det funket ikke med kvinner..og at han var helt 100% sikker på at han var homofil og ikke "bare" bifil, da han var sammen med en fantastisk kvinne og det likevel ikke funket..

Skrevet

Det som overrasker meg mest er at VG bruker dette som "førsteside"oppslag på nettsiden sin.......

Skrevet

Så bra at han står fram da:) GO STURLA!!

Skrevet

Han har kjørt kombo i mange år... prøvd å like damer.. men ei. Jeg hadde ikke trodd dette, han virker jo ikke homo. Men har stusset litt på at han aldri har noe dame, han er jo ikke akkurat stygg.

Skrevet

Signerer oktaviastar..

Skrevet

Jeg så ikke den der komme, men flott for ham :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...