vill ha en 3a Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hej alla! Så är jag tillbaka efter en SA i uke 6+3 :-(. Blev väldigt överraskad av graviditeten i det första och lika förvånad när jag började blöda i går lunch. vet inte om jag tagit in det än men jag är ganska samlad. Jag kanske blir ledsen sen? Ni som har haft SA, hur reagerade ni? Jag har inte så ont iallafall, utan mer som en större mens - det är ju skönt. Tänk att jag blev så chockad att jag hoppades på en SA. Usch! Jag var förfärligt sjuk i influensa och massa mas på jobbet. Men nu vet jag i allafall att jag vill ha en 3a!!!
Augustbaby :)! Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Tror jeg akkurat har opplevd det samme...men var litt kortere på vei, ca. 5+1. De siste 2 ukene har jeg vært veldig slapp og hatt migrenehodepine (faktisk så vondt i hodet at jeg har kastet opp..). Testet positivt forrige uke og ble veldig glad, men turte ikke helt slippe jubelen løs..så for noen dager siden fikk jeg plutselig det jeg trodde var en forsinket mens blødde 2 dager og stoppet like fort som det kom...hodepinen og slappheten er borte og nå har jeg testet negativt. Men hadde ikke noe spesielt vondt, vet ikke om det er vanlig, jeg...? Ble i grunn ikke lei meg jeg heller, mer sånn "arg"-følelse- da gikk det ikke nå, men glad for å få en bekreftelse på at både ting hos meg og min kjære fungerer og at vi faktisk er i stand til å lage en liten klump . Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå