Pitty Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Er det normalt å blø mer nå som man er gravid? Jeg blør IKKE veldig lett fra nesen til vanlig så dette er veldig uvant for meg. Jeg trenger ikke å gjøre annet enn å snyte meg og det er blod, er det ikke det så er det vanlig neseblod. Det er ikke kraftig bløding, men det skjer hver dag. Er dette noe jeg bør ta opp med legen, jeg sliter veldig med hodepine også kan det ha sammenheng?
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Ja, man blør lettere neseblod når man er gravid:) Hovner opp i slimhinnene.. Jeg blør aldri neseblod, men har gjort det et par ganger denne gangen, og gjorde det i forrige svangerskap. Du kan jo nevne det for legen, siden det skjer så ofte..
Vivil-08 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hodepinen bør du kanskje ta opp med legen om det er ille, men neseblod er i allefall vanlig. Jeg har blød neseblod hver gang jeg snyter meg hver dag de siste 6 ukene eller noe. Er som regel ikke så mye at det fortsetter å renne etter at jeg har snytt meg, men kommer en del på papiret. Er i tillegg ganske tett i nesen generelt, særlig når jeg har sovet.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jau..ikke alene om dette nej...jeg er også slik som vivil over her..hehe. Du har så my ekstra blodnå spm d oversvømmer vel litt der inne så...kan jo lekke litt iblandt;P
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 ja,dette er helt normalt..jeg var ikke plaget før..men da jeg var rundt 9uker på vei begynte d å blø veldig lett:S nå er d sånn at hvis jeg snyter meg lett,da blør jeg med engang fra begge sidene jeg gitt:-S så du er ikke alene..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 ja dette er helt normalt....blodet er mer tynntflytende når vi er gravide, og små rifter i nesen vil få blodet til å renne mer enn normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå