Gå til innhold

Redd for helsesøster og helsestasjon...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trudde en helsesøster skulle være en man fikk gode råd og støtte fra men neida helsesøstra som hører til mitt bo område er ikke sånn tvert imot! jeg gruer meg hver gang jeg må snakke med helestasjon eller lignende... det begynte med at gutten min var på 4 års kontroll og nektet å veie og måle seg men gjorde ellers alt det andre. da mente hun på at jeg var en dårlig mor og lot sønnen min gjøre som han vil og at hun var bekymra. dagen etterpå dukket hun plutselig opp på besøk i barnehagen for å observere sønnen min. så sendte hun meg vidre til helsesøster på skolen da han skulle overføres dit da helestasjon kun har kontroller opp til 4 år og hos henne oppførte han seg plettfritt så noe mere skjedde ikke. Å som ikke det er nok kalte den samme helsesøsteren tanteungen min før en Tøs! Makan åsså... hun er svensk men det hjelper ikke spør du meg. sånn skal det vil ikke være på en helsestasjon mener jeg, hva hadde dere gjort ? angrer nesten på at jeg ikke klagde på ho men jeg turte ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...