Gjest Lilac3 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er alenemor til verdens nydeligste, og lurer på om det er noen som vil bli kjent med oss : ) Poden er nettopp blitt 2 år, og jeg er 41. Vi bor i Strømmen, så det er greiest om dere bor her/i nærheten for jeg har ikke bil. Kan tenke meg noen å gå turer med, kanskje spise middag en gang i blant, bare være sammen - sånne vanlige ting som venner gjør sammen. Vi venter i spenning! : )
hitchi Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei til dere to. Vi er også to, og dvs sønnen min på 14mnd og meg som er 42 år. Jeg er interessert i å utvide vennekretsen, og særlig da med likesinnede. Savner virkelig å snakke med og treffe som er i samme situasjon. Det blir fort ekstra ensomt i helgene, og så koselig det kunne være å gå en tur i marka, en tur på cafe, utstillinger, Aker Brygge, hmm..., vi har jo en fin tid i møte, våren! Vi er mobile, så mulighetene til å farte litt rundt er der. Jeg synes hverdagen til tider kan være ganske tøff, og merker også at en er ganske sårbar når noe uforutsett oppstår. Når det er sagt, så er heldigvis det meste bra. Lillegutt går i barnehage, og stortrives! Håper du/dere tar kontakt. Mvh oss i Lørenskog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå