Gå til innhold

Er jeg litt rar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg kjøper meg en stelleveske jeg synes er superfin..... men samtidig så vet jeg at minste slutter med bleier innen en 6 mnd periode. Jeg vil bruke den som en veske til meg selv:):) Er jeg litt rar da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;-p du er nødvendigvis ikke rar, men jeg syns det er litt morsomt. Jeg hadde gått for sølv!

Skrevet

Jeg er sikker på gull ja... hehe...

Skrevet

ÅÅÅÅ 1 av hver mening...... enten må jeg få flere...... eller så må jeg trekke lodd hehehehe

Skrevet

spørsmålet er hva kler du best?

 

er du varm eller kald i fargene dine?

 

=)

Skrevet

hmmmmm godt spm.... jeg kler pasteller. Er jeg da kald og burde ha sølv? Eller kan jeg si at jeg er som den smukke.... kler alt hehehehe

Skrevet

Eh, ja. Men det er min mening da :P Kan ikke si jeg har sett noen så fine stellevesker at jeg kunne tenkt å brukt den som veske selv ;)

Skrevet

tenker kald og sølv, men som du sa så er du kanskje så smukk at du kler begge ;)

 

 

Skrevet

hehehehe nei ikke jeg heller før ganske nylig:) Jeg har jo hatt sånne kjedelige i alle år.... sukk....

Skrevet

hehe.. jeg syns det er mer rart at du vil ha en veske som er i gull eller sølv, en at det egentlig skal være en stelleveske. er ikke gull/sølvvesker litt sånn 2006?... hehe

Skrevet

å nei, jeg som var så glad for at vi var ferdige med det :S

Skrevet

Du blir ikke ferdig med det.... til høsten kommer det jakker i både gull og sølv f.eks:)

Skrevet

pokker! heldigvis kan jeg lavær å gå i disse tingene da, men jakker i gull og sølv vil virkelig ødelegge utsikten!

Skrevet

Jeg fant en dunjakke fra Gant jeg bare mååååå ha:) Godt vi er forskjellig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...