Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hvis jeg kjøper meg en stelleveske jeg synes er superfin..... men samtidig så vet jeg at minste slutter med bleier innen en 6 mnd periode. Jeg vil bruke den som en veske til meg selv:) Er jeg litt rar da eller?
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Da er det bare å velge farge da.... sølv eller gull?
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Hehe;-p du er nødvendigvis ikke rar, men jeg syns det er litt morsomt. Jeg hadde gått for sølv!
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er sikker på gull ja... hehe...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 ÅÅÅÅ 1 av hver mening...... enten må jeg få flere...... eller så må jeg trekke lodd hehehehe
*TINCO* Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 spørsmålet er hva kler du best? er du varm eller kald i fargene dine? =)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 hmmmmm godt spm.... jeg kler pasteller. Er jeg da kald og burde ha sølv? Eller kan jeg si at jeg er som den smukke.... kler alt hehehehe
manonym Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Eh, ja. Men det er min mening da Kan ikke si jeg har sett noen så fine stellevesker at jeg kunne tenkt å brukt den som veske selv
*TINCO* Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 tenker kald og sølv, men som du sa så er du kanskje så smukk at du kler begge
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 hehehehe nei ikke jeg heller før ganske nylig:) Jeg har jo hatt sånne kjedelige i alle år.... sukk....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 hehe.. jeg syns det er mer rart at du vil ha en veske som er i gull eller sølv, en at det egentlig skal være en stelleveske. er ikke gull/sølvvesker litt sånn 2006?... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 å nei, jeg som var så glad for at vi var ferdige med det :S
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #19 Skrevet 25. februar 2009 Du blir ikke ferdig med det.... til høsten kommer det jakker i både gull og sølv f.eks:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 pokker! heldigvis kan jeg lavær å gå i disse tingene da, men jakker i gull og sølv vil virkelig ødelegge utsikten!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #21 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fant en dunjakke fra Gant jeg bare mååååå ha:) Godt vi er forskjellig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå