Gå til innhold

Noen som har et lån på rundt 2 mill???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere ca i mnd???

og hvilken rente?

Takker=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har litt mer, 2,8 mill

Har rente nå på 4,10% Dnbnor. Betaler drøyt 13 000,- nå, satser på et rentekutt til før sommeren:-))

Da renten var på det høyeste betalte vi rundt 19 000,-

Skrevet

vi har på rundt 2mill, vet ikke hva renta er nå, men vi betaler ca 15000 i mnd....

Skrevet

Har ca 1,9 mill.

Betaler 10500 i mnd

Renten er på 4,25 %

Nordea

Skrevet

hvor mange år har dere lånene på da?

vi lurer nemloig på om vi har råd... vi betaler nemlig 12 000 i mnd her hvor vi leier nå og har meget godt slingringsmonn...

derfor jeg lurer:)

Skrevet

hvis dere kan ta førstehjemslån og har endel egenkapital så burde det vel ikke være en umulighet. syns 12.000kr i leie er veldig mye, sikkert lurt å kjøpe noe, det er virkelig kjøpers marked akkurat nå.

jeg har dnb og er kjempe fornøyd med de betingelsene vi har der.

dere kan jo ta kontakt med forskjellige banker og høre hva de har å tilby. det er gratis å spørre;)

Skrevet

vi har vel mellom 1,8 og 1,9 i lån nå, og betaler 12.000 i mnd. Aner ikke hva renten er på, bare at den er god :) hehe. Har flexilån, og dermed betaler vi 12.000 uansett hvordan renten er, det som varierer er hvor lang nedbetalingstid vi har... Dvs at når renten er høy, blir nedbetalingstiden lengre. Og nå når renten er lav, blir nedbet.tiden kortere. Vi syns det er utrolig praktisk å ha en fast sum hver mnd uansett hvordan renten er, i alle fall nå når vi har 2 små barn, og jeg bare jobber deltid..

Skrevet

1,9 i lån.

Nedbetaling på 17 år.

13500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...