Gå til innhold

Ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har gått litt ned i vekt? I 1. trimester gikk jeg opp til 58 kg, nå er jeg 15+2 og veier 54,5. Tror jeg veide rundt 56 før jeg ble gravid. Det er jo ikke store forandringene, men jeg syns godt jeg kan gå litt opp i vekt nå! Har fått litt mage, og skjønner ikke helt hvor kiloene er blitt av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det med vekten plutselig kommer når det skal jeg :o)

Jeg er 17+4 og vekten min er der jeg startet når jeg ble gravid. Jeg var mye dårlig i første trimester og mistet noen kilo og de er kommet tilbake nå. Jeg merker jo magen sakte men sikkert begynner å komme så tror det med vekten kommer når det er meningen. Jeg spiser jo mer nå, så noe skjer vel snart tenker jeg :o)

Så lenge du spiser så hadde ikke jeg bekymret meg så veldig....

Lykke til

Skrevet

Ja, det er fint å høre! Tror du har rett i det. Vekta kommer nok etter når magen begynner å ese ut skikkelig...

Blir innimellom litt nervøs for om jeg ikke tar til meg næringen jeg skal eller om jeg spiser for lite. Men, det kommer nok til sin tid

Skrevet

Heisann. Jeg har også gått en del ned i vekt, var som deg 56 før graviditeten, men var nede i 49 for en måneds tid siden (så lite har jeg ikke veid siden barneskolen...), men den siste måneden har jeg begynt å få i meg mat igjen, og vekta har gått opp til 53. Har blitt nøye fulgt med av lege, og det er visst ingen grunn til beskymring med tanke på den lille, den får i seg det den skal, er litt værre med oss da. Jeg har i alle fall vært veldig slapp og uvel, i tillegg til den hærsens kvalmen som har forårsaket det hele da. Men nå er alt mye bedre, er 19+2, formen er i bedring, kiloene kommer på og magen vokser!! Antar vi blir store nok til slutt:)

Skrevet

Hei

Tror ikke det er så unormalt... jeg har også gått ned i vekt - er nå i uke 17, ser det godt i ansiktet mitt og folk rundt meg kommenterte det så jeg spurte legen min om det og fikk til svar at fosteret tar den en skal ha... kiloene kommer tidsnok tenker jeg...

Skrevet

Jeg har også gått ned i vekt, bare 2 kg, men ikke gått opp igjen enda. Er nå 13+6 og magen er veldig tydelig (er 2.gangs). Jeg er egentlig bare glad til, for jeg sleit veldig med kiloene etter forrige fødsel. Men veier man veldig lite er det viktig å legge på seg en del gjennom svangerskapet for å ha å tære på etterpå. Men det kommer nok!

Skrevet

Jeg er i uke 17, og har gått ned 6kg siden desember. Har fått litt mage jeg også, men kg kommer bort uansett.. Gjør meg egentlig ikke så mye, regner med at de kommer tilbake igjen.

Skrevet

Cyan87: jeg har det likedann som deg.. gått ned 6kg siden desember.. hva kommer dette av tror du? jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt.

Er 16+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...