Gå til innhold

Til alle som spør og har spurt etter råd. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere får mange gode og hyggelige svar og råd, følger dere noen av dem? Og gjør noe av det folk ber dere om?

Når det gjelder barn, venninner, kjærester, samboer,svigers osv.

Alle dere som har gale samboere\exer, har dere kommet dere bort?

pga råd herfra?

Litt nysgjerrig her. :)

Jeg har nok fått noen råd eller tips jeg har tatt med meg videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er spennende spørsmål du stiller, lurer i blant på det samme siden jeg kommer med en del tanker, erfaringer og i blant råd. Jeg har et håp om at folk vurderer rådene som gis, er ikke meningen at alt skal prøves og følges. De som svarer her vet uansett bare det vedkommende velger å fortelle og sett fra hennes/hans synvinkel. Hvis man kunne se helheten i personen ville rådene muligens sett annerledes ut.

Selv tar jeg råd, innspill og kommentarer mer til ettertanke enn at jeg følger dem. Det viktigste er å gjøre en selvstendig vurdering og beslutning, gjerne basert på andres erfaringer satt sammen med ens egne.

Skrevet

Jeg har mange ganger bedt om råd, og har fått mange. Tar alle med meg, og om jeg ikke følger rådene, er det iallefall godt å ha i bakhodet de støttende kommentarene osv som jeg har fått. Det betyr mer enn dere vil tro i en ellers vanskelig hverdag, å føle at man har støtte her, selv om det bare er på dib.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...