Pittamitta Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Mini nekter å bruke smokk.Har prøvd,nuk,ortodent,avent? tror jeg...hadde roet seg så mye bedre med smokk kan jeg tenke meg.Brekker seg av nuk og avent?.Ortodent fann han aldri ut hvordan man skal suge på,skjønner godt det da :-)-
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Mine to har i hvertfall vært veldig fornøyd med mam sine smokker (de er flaskebarn begge to). De er vel ikke akkurat lik flaskesmokkene (kommer også an på hva slags flaskemerke du bruker...), men har som sagt fungert veldig bra her.
tiamor Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Bambino har en smukk type som er helt rund på tuppen slik som flaske smukk. Mine tvillinger vil kun ha de, totalt uaktuele med nooe annet
Pittamitta Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk for svar begge 2.Kjøper dere smokkene i daglivare,eller er det på babyforettninger/apotek?
uanonym Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 trøst smokken er helt rund. funka ikke for oss men for mange andre. bestilles på: akrieg.no
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Mam finnes i hvertfall i de aller fleste dagligvarebutikker og apotek. Vi bruker silikon-smukkene, men du får dem også i latex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå