Små Einsteins Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jenta mi får flytende jern som vi selvfølgelig har klart og få på de fleste ullundertøy genserne, noen som vet hvordan jeg kan få bort flekkene?
heisand? Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 det lurer jeg også på. tran og markrell i tomat sitter godt:( og har bare maks 30graders ullvask. ikke 40grade, kanskje gammel vaskemaskin?
partyoffive Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Sitron såpe. Skyll med lunket vann - gni Gni etterpå flekken inn m/sitronsåpe Skyll Etterpå vanlig ull program på maskinen Du får kjopt denne sitronsåpen på babyshop, barnashus bla.
tertilus Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Min erfaring er at de fleste ullmerker (Janus, Joha, Tom & Trine, HM osv.) tåler 40 grader vanlig maskinvask med Milo. NB! Tøy fra Nøstebarn må håndvaskes.
partyoffive Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Har også provd det - og de tler det. MEN, med en skikkleig bæsje flekk (el makrell i tomat...) så går ikke flekken bort i vaskemaskinen bare med milo.
Små Einsteins Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk dor svar, da blir det kjøp av sitronsåpe i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå