Gjest Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Ja, så lenge du ikke får vondt av det så :-) Bowlet i hvertfall som høygravid sist, men bare litt. Hadde bekkenløsning så fikk fort vondt og måtte gi meg.
hjjkaqhd Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Anbefales ikke om du har bekkenløsning, men hvis ikke er det ikke noe problem
rima Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg skal på bowling i morgen, men jeg er bare fem måneder da. Tror nok det er noe du må kjenne på selv. Dersom du ikke synes det er ubehagelig, så er det vel ikke noe i veien for at du kan spille? Jeg vet at jeg selv kommer til å få vondt i noen muskler her og der, men jeg får prøve meg fram. Det er jo så gøy!
*SmurfeMamma* Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 da jeg gikk gravid sist bowla jeg to runder en søndag, og gutten kom da på mandag 14 dager før termin... vet ikke om det hadde noen innvirkning at jeg bowlet.. men jeg fødte iallefall dagen etter.... tihi... så tror jeg må bowle litt når det nærmere seg termin neste gang også.... haha;)
Mappo Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Jeg bowla om lørdagen, 22 dager før termin! Det gikk fint!! Og skjedde ikke noe på søndag... dessverre...
HHN80 Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning og ødela meg skikkelig på bowling. I kampens hete tok jeg litt for mye i (egentlig ikke mer enn jeg ville til vanlig) og noe skjedde på min høyre side i lyskregionen. Jeg falt sammen og klarte ikke å gå etterpå. Skikkelig flaut!! Mannen min måtte støtte meg ut i bilen. Dette var da jeg var 6 mnd på vei og jeg har enda plager på samme plass og av samme grad. Så det er ingen tvil om at bowling og bekkenløsning ikke hører sammen! Husk uansett å ta deg veldig med ro, uansett bekkenløsning eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå