Gå til innhold

Oi da ble det 2 streker på testen da:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var absolutt ikke planlagt, og føler ikke at jeg er klar for en liten til. Gutten min er 18 mnd. Ganske rådvill her, gruer meg til å fortelle det til sambo.... Noen gode råd fra andre som har vært i samme situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer først og fremst, sånn uansett ! Anbefaler deg å prøve å tenke tanken abort, se om den tanken føles ok eller ikke ? Kan nemlig hende du frastøter deg tanken fort, og da vet du jo hva som er rett eller ? Håper dere finner ut av det !!

Skrevet

Gratulerer fra meg også ;) Planlagt eller ikke. Husk at du har 9 mnd til med gutten din før du må dele opp oppmerksomheten din...Kanskje du blir klar da? Nesten et år å bli klar på og veldig passe tid mellom de to små syns jo jeg. Lykke til med valget ditt og å fortelle nyheten til samboeren din ;)

Skrevet

Skjønner den følelsen du har der. Var heller ikke planlagt fra vår side, og vi snakket om abort. Men jo mer jeg tenkte på det, jo mer feil ble det for meg og det ble en selvfølge og beholde babyen. Til tross for den situsajonen vi er i nå. Vi valgte og ta til råd fra foreldrene våre, og de var på det at om vi valgte og beholde babyen skulle de støtte og hjelpe oss, men dette var vårt valg. Er 6+6 idag. 6 dager siden jeg tok testen

Skrevet

Glemte å ønske deg lykke til videre med valget da!!

Skrevet

vel, se på fordelene; tenk så moro de to barna kommer til å ha det sammen?

tenk så fint å alltid kunne være to, alltid ha hverandre gjennom alt livet har å by på? det er derfor det er viktig for meg å kunne gi datteren min søsken.

lykke til med valget. men husk at dere har vært to om å lage den nye lille spiren. du skal ikke tenke at du skal ha skyldfølelse eller den slags overfor samboeren din. dere skal snakke sammen som to voksne mennesker som har gjort dette sammen, og finne ut av det, sammen.

klem til deg!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Sambo ble jo både redd og gla, og ville jo beholde.

Men er jammen ikke sikker, synes liksom jeg har en baby fra før da, og med en til??? Vi som skal bygge hus og greier. Men må vel tenke igjennom dette godt før jeg tar et valg tror jeg.

Skrevet

Uten at jeg skal si hva dere vil, fikk det siste svaret meg til å føle at dere er redde og at det "egentlig" ikke passer, men at dere beholder alikevel :) Husk at en sånn ting skjer for en grunn, det liker i allefall jeg og tenke. Kunne dere tenke dere flere barn etterhvert uansett ? Uansett lykke til, hold oss oppdaterte :)

Skrevet

Hadde ett lignende problem som deg.. Har en sønn på 14 mnd nå, og i september skal han bli storebror?!?!?

Gikk litt vel fort i svingene her, men får bare satse på at det går greit.. ;) Er jo mange som faktisk har barn som er enda tettere.. Men er jo samtidig litt greit at det ikke blir så innmari stor aldersforskjell på barna...

Lykke til med valget! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...