Maja☆ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Den som har uttagbar for. Er det en bra og slitesterk dress? Noen med erfaring? Tenker på å få kjøpt ny dress til en på 2 år som har slitt ut den vinterdressen han nå har.
It's all about me Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har ikke den, men har HH sin parkdress, vinterdress uten avtagbart for og regntøy og er superfornøyd med kvaliteten på alle. HH sine få svakheter er dårlig form på hetta og borrelåser som kan løsne. Iallfall etter min erfaring. Ellers Reima helt knall da )
mammantilverdensbestebarn Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Gutten min på 2 år har HH sin parkdress med uttagbart for. Er kjempefornøyd med den! Han ruller rundt, krabber og klatrer overalt ute. Den er slitesterk, og holder han varm og tørr!
flust Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Vi har også denne dressen, for andre gang. Hadde en i forrige størrelse også, så det betyr at vi er fornøyde. Den er kanskje litt tung og stiv, men snuppa klager ikke. Ingenting som har blitt ødelagt eller utslitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå