Månefeen ♥ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Etter å ha hoppet på vekten nå idag har jeg gått litt inn i meg selv.... Vekten har aldri vært min beste venn (selvom min bmi er helt normal) men fikk litt letter sjokk da tallet viste mye mer enn vanlig. Har ikke veid meg siden sist kontroll, uke 26. Nå er jeg (plutselig) i uke 30. Magen har jo blitt større såklart, men måtte likevel dobbelsjekke med samboeren min om han synes jeg hadde gått mer opp en bare magen. Googlet litt, fant noen sider som fikk meg til å slappe av, jeg har jo faktisk en del mer å gå på Vil dele sidene med dere: Litt info om vektøkning i graviditet, BMI: http://mammanett.no/graviditet/vekt Vekt kalkulator: http://www.paternityangel.com/Preg_info_zone/Weight/CalcWeight.htm
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Litt deilig ja, hehe... Hadde gått opp mindre enn det de oppgav. Er i uke 17 og har gått opp 2,5-3 kg og synes det var litt mye så tidlig, men ser jo at det kanskej ikke er så ille likevel. Har jo tross alt fått mye større bryster, mer blod i kroppen osv og ikke vært noe kvalm heller. Er vel mer at jeg har lagt på meg så sinnsykt mye med de andre at jeg er litt bekymret hver gang vekten er høyere, selv om vektøkningen med de andre i hovedsak var uforskyldt (mye vann i kroppen) og kiloene dermed rant veldig fort av igjen.
1prinsesse+2engler Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Søren!! Den virker jo ikke på meg! Jeg får at jeg skal veie det samme som jeg gjorde før sv.skapet, samme hvilken mnd jeg er i! Hmmmm!!
lene86k Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 eg og fikk feil, men det viste seg at eg hadde skrevet noe feil på høgden du må skrve m.cm for eks. 1.62 i meter Håper det hjalp
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 den virker ikke på meg heller, for i følge den der, så har jeg gått opp mye mer enn hva jeg "skal" i hele svangerskapet allerede, og jeg har 14 uker igjen hehe
Månefeen ♥ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Jeg likte hvertfall det diagrammet på mammanett, som viser økning i svangerskapet. Greit å følge litt med på hva man burde gå opp, i mitt tilfelle gikk jeg ned over 8kg i begynnelsen, så er veldig glad jeg ligger på streken igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå