Gå til innhold

Angående ultralyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at vi som er gravide kun får tilbud om å gå til ultralyd en gang i svangerskapet så lenge det ikke er noe tegn på at noe er galt? Jeg skal på ultralyd på sykehuset når jeg er ca 18 uker på vei, og er så spent på om alt er i orden og om vi venter gutt eller jente. Men har lest at mange som har vært på ultralyd da, ikke alltid har klart å se hva slag kjønn det blir. Er det slik at jeg kan få ny time på sykehuset litt senere, eller må jeg bestille privat? Er det dyrt å gå privat? Jeg skal nemlig på tur med svigerfamilien til England rett etter ultralyden, så det hadde vært kjekt å kunne fortalt de på turen hva vi venter=)

 

Dette blir min første som dere kanskje har forstått, og jeg er utrolig spent og nysgjerrig!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Man får normalt bare 1 ultralyd mellom uke 17 - 20.

Dersom de ikke ser kjønn da, så får du ikke tilbud om ny ultralyd men må da evt. gå til en privat.

Tror de fleste ligger på rundt 1000,- privat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...