Oktober-barn Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Er det slik at vi som er gravide kun får tilbud om å gå til ultralyd en gang i svangerskapet så lenge det ikke er noe tegn på at noe er galt? Jeg skal på ultralyd på sykehuset når jeg er ca 18 uker på vei, og er så spent på om alt er i orden og om vi venter gutt eller jente. Men har lest at mange som har vært på ultralyd da, ikke alltid har klart å se hva slag kjønn det blir. Er det slik at jeg kan få ny time på sykehuset litt senere, eller må jeg bestille privat? Er det dyrt å gå privat? Jeg skal nemlig på tur med svigerfamilien til England rett etter ultralyden, så det hadde vært kjekt å kunne fortalt de på turen hva vi venter=) Dette blir min første som dere kanskje har forstått, og jeg er utrolig spent og nysgjerrig!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hei Man får normalt bare 1 ultralyd mellom uke 17 - 20. Dersom de ikke ser kjønn da, så får du ikke tilbud om ny ultralyd men må da evt. gå til en privat. Tror de fleste ligger på rundt 1000,- privat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå