Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 idag er det 3 uker siden jeg la om kostholdet, fra å spise godterier, junk og drikke brus. Har jeg nå begynt å tenke over hva jeg spiser, kuttet ut ALT godteri, brus og generlt usunne ting. Jeg har ikke rørt en bit brød, pasta og andre karb kilder. I tillegg går jeg til jobb 20min*2 hver dag. Har klødd etter å veie meg, men viille vente lengst mulig siden jeg da kanskje hadde gått ned mer. HAR JO FAEN IKKE GÅTT NED ET GRAM!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Sånn hadde jeg det og. Nå har jeg bestilt Nushape etter å ha lest denne bloggen her. http://nu-shape.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Har du målt cm rundt mage, lår, pupper og rumpe? Det har ofte mye mer for seg enn å bare vege. Siden du trener så vokser muskelne, muskler veier mer enn fett og dermed kan du ha slanket deg/forbrent fett, men det viser ikke på vekten. Ta frem målebånd og bruk heller det som måling. Vekttapet kommer nok. Og husk vekt kommer og går somregel i samme tempo. Easy come, easy go Akkurat når det kommer til vektnedgang så er iallefall min erfaring at om nedgangen går sakte så er den ofte mye mer langvarig. Lykke til! NB! For å få god effekt av trening så bør du trene deg god og svett, men å gå til og fra jobben er en god begynnelse da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå