mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 at i mat butikkene så selger de ikke silikon smokker, bare latex.?Irriterende når vesla kun vil ha silikon smokker, vet jeg kan bestille og sånn men det er jo greit å kunne få tak i smokker i butikkene da ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Selger begge typene i alle matbutikker her jeg bor.
fox`y Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 selger begge hær også,men mere utvalg i silikon. Min bruker kunn latex.
mamman til to gutter Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Her har de også nesten bare latex i butikkene, hvertfall av MAM som mini bruker og han får også kun silikon. På apoteket her har de silikon, men der har de alltid bare de styggeste...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Selger begge typer her, men nesten bare jentefarger... har ikke funnet guttefarger på en evighet.. Kan liksom ikke bruke rosa og lilla smokker til lillegutt føler jegt.. eller med blomster på.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 I alle dager, hvor i byen holder du til Fox'y? For her hvor jeg handler er det bare latex å oppdrive (i hvertfall i str. 0-4 mnd). Det varierer vel fra butikk til butikk. Jeg har endt opp med å gå på apotek og handle smokker, også kjøper jeg heller inn så jeg har et lite lager ;-)
Groosalugg Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Nei, selvfølgelig ikke. Det kan han jo bli homofil av.. Synes det blir litt for dumt, hva gjør det om smokken er lilla eller rosa da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå