Gå til innhold

uff sykemeldt, bekkenet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle til legen i dag for å få time til basseng, siden dette hjalp sist, men neida jeg blei sykmld. istedenfor.

uff dette var ikke planen min er jo bare 10 uker på vei, du kan bare forbrede deg på å bli det resten av svangerskapet sier han, jobber i bhg så det er ikke så lett å tilrettelege heler, uff dårlig samvitighet for jobben og for at dette er kjedelig, trengte å blåse ut , og ikke nok med det så kom det en lastebil å rygga på meg rett etter på, møkka dag.

mamma trur du hadde en uheldigdag i dag jeg sa sønnen min på 6 år i dag :)

søt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes jo ikkje kjekt ut i det hele tatt. Har du prøvd kiropraktor?

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve basseng først, men takk for tipset :)

Skrevet

Uff så kjipt! Å være sykemeldt så lenge er ikke noe kjekt! Jeg var det sist, og denne gangen skal jeg virkelig ta hensyn til bekkenet selv om jeg har en god dag! For min del var det å være vekke fra jobben ikke noe kjekt!

Men selv om du jobber i barnehage, kan du ikke få tilrettelagt og få gjøre papirarbeid eller noe sånnt? Det er kanskje verdt å høre i allefall. For svangerskapet kommer til å bli laaangt når man ikke har noe å ta seg til utenfor hjem og familie!

Jeg synes i allefall det! Og jeg har heldigvis en jobb der jeg får tilrettelegging!

Skrevet

er bare assistent, så veit ikke om det er så mye de kan legge tilrette, skal nok snakke litt med sjefen snart, klarer ikke å gå hjemme i 6 mnd FØR fødslen, kommer jo til å gå i veggen he he he

det skal nok gå men får finne på noe, en hobby kanskje

takk for omtanken :)

Skrevet

føler med deg:(

Jeg var sykemeldt fra 4.mnd og ut svangerskapet...trodde jeg skulle ta livet av alle til slutt!

Ønsker deg alt godt og at du finner på et eller annetå gjøre!

Skrevet

Takker, skal nok gå, men det værste er at eg må juge over de på jobb siden det er litt tidlig å si noe enda.

Føler meg sikklig råten :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...