It's all about me Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Fornøyd? Hva er positivt og hva er negativt. Har lest noen tester men vil vite hva andre enn ekspertene mener også.
Koala *g07* Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Det er flere i klassa mi som har denne, om det er den jeg tror det er, Mini pc med 8.9 " skjerm. De har ikke cdrom, de har små tastatur. Den vil i prinsippet passe til chatting, nettsurf.. kanskje skrivearbeid. Hørt med ei, som sier hun er veldig fornøyd med pcen. Selv valgte jeg å ta et hakk større pc. En acer aspire 2930z, den har 12" og cdrom + allt annet du finner i en vanlig pc. Veldig fornøyd. Den blir akkurat passe i str, og passer fortsatt i veska.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Sitter å trykker på en nå... hehe Jeg er veldig fornøyd! Det eneste er jo at den ikke har CD-rom og ikke alltid den klarer å vise store filmsnutter... Synes den er veldig grei å skrive på! :-)
It's all about me Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Har nok av pc'er med cd rom så det trenger jeg ikke, og lite tastatur er nok bare en vane. Så der det alt det negative er det ikke noe sak ) Jeg skal bare ha en jeg kan putte i veska og som ikke er så skjemmende på stuebordet. Og så kommer jo denne lille saken i rosa da, he he.
It's all about me Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Noen flere som har erfaring idag?
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Sitter å bruker min søte lille hvite aspire one nå..og er kjempefornøyd:) Grei til alt jeg trenger den til. chatting, DIB,lese VG, bestille barneklær, msn, skriving osv...
It's all about me Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2009 Takk. Stemmer det som jeg har lest at når den blir varm så bråker den skikkelig? Og blir den i så fall fort så varm? Er den rask til å starte opp? (Noe herk hvis den tar flere minutter å restarte)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Er ganske fornøyd med min blå, lille sak Tastaturet var veldig greit, og det var i grunn det jeg var redd ble for lite. Og den har veldig god touchpad, selv om den krever litt tilvenning. Den forrige PCen min ble mye fortere varm, men nå er ikke denne så gammel da, så jeg vet jo ikke hvordan den vil være om et år... Men selv etter flere timer på, har jeg ikke irritert meg over bråk, så det kan ikke være så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå