Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Venter og venter på å få vite noe... Har regnet med at de sender brev. Men jeg har ikke fått noen. Så kom jeg på at jeg aldri svarer på skjulte nummer, siden det er så mange selgere som har plaget meg. Kan det hende at barnevernet har prøvd å ringe meg med skjult nummer? Dere som er blitt meldt til barnevernet, hvordan kontaktet de dere?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Ja, min svigermor jobber på barnevernsvakta og når hun ringer meg er det med skjult nr.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 De sender nok brev ja. Aldri hørt eller vært borti at de bruker skjult nummer.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fikk telefon fra barnevernskontoret i dag. De bruker alltid skjult nummer, ja:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Men jeg kom på en ting! Ville de ikke prøvd å ringe til min manns telefon om de ikke fikk tak i meg? Føler meg helt forferdelig, siden jeg har avvist en del skjulte nummer i det siste... HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 jeg har hatt kontakt me barnevernet,og da har di IKKE ringt me skjult nr...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Ta kontakt med dem og forklar situasjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå