Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Vilken kärlek! En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?” Pappan svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans. En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?” och pappan svarar igen ”ja, min son”. En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Och pappan svarar igen ”Ja”… Och här kommer videon till denna historia: http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY
<3 Tonetrollet Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg kom ikke innom her for å grine assa, Klatten.... Men; Ja! Vulken Kärlek!!!
Karomamma Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Helledussen som jeg grein av den filmen!! Karopappa var inne og leste for snuppa og da han kom ut i stua, satt jeg og hulket. FOR en historie! Får meg til å gremmes over min egen sutring...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Eeeeeeeeeeeehhhh jeg venter litt med denne jeg:-) For jeg orker ikke å legge meg med sånne gråteøyne, og det høres det ut til at jeg får......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 Ja det er sterkt! Jeg begynte å se på den og etter ca 1 sekund så hikstet jeg så snørr og tårer sprutet her.........går jo ikke an å prøve å la være engang... Helt utrolig og KJÆRLIGHET!!!
Gummelillan Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Himmel, for en pappa! Å se en slik historie når uken nærmer seg slutt, man er trøtt og sliten etter en lang med spennende arbeidsuke, ungene er trygt i sengene sine og vil reise seg friske og raske i morgen også... Får meg til å gråte en skvett og tenke på alle de som ikke er like heldige rent fysisk sett som oss. Men likevel, den historien der viser at selv om man er aldri så svekket fysiskt, så er man STERK når man har noen å stå sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå