Gå til innhold

hvordan ser en skygge strek ut????jeg har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altid testet blenda hvitt og tatt to tester idag..to dager før ikm(ikke morgen urin) JEG ser en skygge av en strek men ikke farge på...så sånn ut med engang før tiden gikk ut...kan det være jeg som har tisset for lenge på den??kommer til å teste i morgen tidlig igjen og kommer vel til å bli super skuffet:( men sp målet var hvordan betegner man en skygge strek?må man se HARDT for å se den er det farge på den osv?? utålmodig:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så spennende.. håper det er din tur.. det fortjener du=)

Lykke til

Skrevet

Hvilken test tok du?

Jeg fikk skyggestreker på CB.. Da måtte jeg se veldig hardt om det var farge på eller ikke, men det var jo ikke det...

Håper din er positiv! Kjøp deg digital er mitt tips! Lykke til =)

Skrevet

cb her også men reagerte sånn fordi på mine 17pp ikke har sett antydning til så mye som en skygge engang så klamrer meg til ett halmstrå her det vet jeg men det er altid håp ikke sant??:)liker ikke de digitale de er så brutalt ærlig "IKKE GRAVID" JADA BARE GNI DET INN! har jeg lyst å skrike til den ondskapsfulle cb digital hahaha:)

Skrevet

takk for "lykke til" dere;)

trenger det sikkert!!

Skrevet

Oi!!! Nå håper jeg så masse på deg vennen. Vil ikke si så mye, for syns det er tungt å få flere forhåpninger selv når man håper sååå masse. Og fallhøyden blir stor om testen i morgen er neg. Gleder meg uansett til i morgen.)

Skrevet

oii sier jeg også...er jo så redd det er synet som bedrar:( tusen takk fro at du håper for meg vennen:) som du sier så er fallhøyden jæ...stor...får nesten høydeskrekk hihi;)

Skrevet

Vet man ikke skal gjøre det, men har du tittet på testen igjen etter at tiden gikk ut? Ble streken noe tydeligere etterpå?

Krysser fingrene for at morgenurinen skal gi deg lykkelige nyheter ;)

Skrevet

det var akkurat dette jeg letet etter her idag. Jeg testet på sønda, ikke morgen urin, da fikk jeg en skyggestrek, testet imorrest igjen, og der var fortsatt en skygge. eller opp mot vinduet var det en strek. så da kjøpte jeg digital cb og tok i ettermiddag, litt forhåpningsfull, men hardt og brutalt ikke gravid. men jeg klarer ikke slippe håpet. har hatt en merkeli mens, derfor jeg testet. spottet et par ganger før jeg liksom fikk mens, men blødde veldi lite, og kun 2,5 dager, ellers er det en uke. noe som vet at cb ikke har vært riktig ? syns det er så rart jeg fikk skyggestreker på to tester.. .

Skrevet

hei dere....

fortsatt bare en svak skygge der... er så deppa nå..var sikker på det gikk rette veien dene pp:(

en dag til ikm så den burde jo være en smule sterkere en dette her,så tolker den negativ og venter på den helv... tanten og forbereder meg på å gå inn i 18pp:( er så lei......tempen min har gått opp fra i går til i dag men det har ikke noe å si lengre nå føler jeg...kommer nok til å ta kontakt med gyn nå å finne ut av hva vi gjør videre herfra... lykke til dere!!:)

Skrevet

Det var kjedelig... men så lenge tanta ikke har kommet enda, så er det jo håp:) Du får ha lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Jaa, kan ikke gi opp håpet helt ennå vel.. det er jo mange som ikke tester positivt før flere dager, til og med uker etter TR skulle ha dukket opp :)

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på G-tester da, men har nå hørt at en strek er en strek. og selv om den er svak nå, så er det vel et godt tegn? :) Og tempen din er nå høy og fin ennå. :)

Skrevet

hei dere:) så søte dere er som løfter meg opp:):)

er litt lettere nå....har ikke ikm før lørdag oppdaget jeg;) hele tiden trodd det var i morgen jeg...så litt håp er det jo...men har snakket med gyn.idag så har fått time 16 mars så tar vi det derfra...godt at det skjer noe ihvertfall om ikke annet:) er bare spent på tempen nå de neste to dagene....

Skrevet

Hei snuppa. Da blir det noe heeeelt annet vettu. Så deilig at du kan slippe skuldrene bittelitt. GLEDER meg til å se tempen sin i morgen. STOR klem fra meg :)

Skrevet

god morgen sunshine;)

deprimerende chart i dag:( er vel rett rundt hjørnet nå....tante fant tydeligvis ikke veien til hell!!!!!

gi henne en gps hahahah:)ha en fin dag da vennen:) stor klemmekos fra meg:)

Skrevet

Forrie gang fikk jeg skyggestrek i 3 dager, og enda bare en passe svak strek den 4. dagen, og da var jeg 2 el 3 dager over ikm.

Prøv med en digital. Den blir ikke svak bare enten eller...

Lykke til og håper det går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...