Gå til innhold

Dere som lager invitasjoner selv, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere tenkt å lage dem?

Hvor henter dere inspirasjon?

Noen som har bilder av noen?? Ev link?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte to forskjellige ark med forskjellige typer tekstur, et lyst med litt ruglete overflate, og det brukte vi til forside. Hadde da på et bilde vi hadde valgt oss ut, med navn og dato under. Hadde 4 stk på et ark, dvs at invitasjonene ble i størrelse A6. Det andre arket var litt transparent, med dusete striper. Der skrev vi teksten og gjorde det arket litt mindre enn den hvite arket. Klippet til og limte på det første arket med dobbeltsidig teip. Har dessverre ikke link. :)

Enkelt og pent.

Skrevet

Jeg skrev de selv med pen skrift på PC, printet ut på fint papir, skar de til med papirkutter og brukte noen fine konvolutter fra Panduro. Sparte mange penger på dette, da ferdig trykte ville koste ca 50,- pr invitasjon. Nå kostet de nesten 15,-

Skrevet

Har tenkt å kjøpe noen kjukke a4 ark som jeg bretter i to. Limer ett litt mindre ark foran med en annen farge/mønster. der skriver jeg innvitasjon til bryllup eller limer ett bilde av oss. ikke helt bestemt enda.

inni limer jeg også ett ark på den ene siden med teksten på. og andre siden skriver jeg hvem det er fra,og svar ønskes innen.... kanskje limer på noen hjerter eller noe på den siden også. eller bruker noen stempler.

Skrevet

Jeg lagde selv, fikk mye inspirasjon fra forslagene de hadde hengt opp på Panduro, og så hadde jeg lyst til å bruke bilder av oss for å gjøre innbydelsene mer personlig. Jeg kjøpte litt forskjellige typer ferdigbrettede kort og fine ark i forskjellige farger og litt bånd o.l. Jeg bestemte meg for farger som skal gå litt igjen i bryllupet, og disse brukte jeg i innbydelsen også. Vi har fotoprinter, så den samt powerpoint ble brukt til å lage bilder slik vi ville, og så testet jeg litt forskjellig til jeg fikk det som jeg ville.

Det var grusomt vanskelig i begynnelsen, men veldig moro når de utviklet seg til å bli veldig flotte :D

Lykke til!

Skrevet

Man får kjøpt masse flotte bøker om akkurat dette. Panduro har en som er fin blant annet :)

Skrevet

her skal jeg lage 3d kort innbydelser,og det gleder jeg meg til venter bare på at utstyret skal komme nå.Bretter et farget ark og lager et 3d bilde på og dekorere det med bånd,annet ark og klisermerek og forskjelig.

Det er mye tips oghente her på innternet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...