Gå til innhold

Et litt personlig spm...


♥ Bea savner nurket i magen♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn et ferskt icsi egg 30. januar og er nå 6+1. I begynnelsen hadde jeg store smerter nederst i magen- da særlig når jeg hadde avføring og ikke klarte å presse! Dette har enda ikke helt avtatt, det går bedre nå men det er fremdeles vondt nederst i magen hvor den lille er.

Er det noen andre som har opplevd det etter å ha blitt gravid med prøverør? Syntes dette virkelig er ubehagelig og er livredd for at det på noen måte kan skade embryoet, og jeg er livredd for å miste.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overstimulert? Kan ligne litt på symptomene for ovarialt overstimuleringssyndrom, i så fall ganske ufarlig når det har begynt å bedre allerede. Er du oppblåst i magen? Økt i vekt?

Skrevet

Ja, det glemte jeg å skrive. Ble litt overstimulert og de fikk ut 28 egg!

Er ikke lengre oppblåst, det gikk over etter en ukes tid etter jeg fikk satt inn egg. Har heller ikke gått opp i vekt, heller ned i vekt, Målte vekten i ca en uke og den dalte sakte men sikkert litt etter hvert...

Skrevet

Da vil jeg kanskje gjette at det henger litt igjen, men jeg vet ikke altså. Var også lett overstimulert, og har forholdsvis kraftige magesmerter med ujevne mellomrom - er ni uker nå, eggstokkene ser fine ut, embryo ser fint ut, alt ser fint ut... og legene vet ikke helt hvorfor det gjør vondt, men mener det ikke er så helt uvanlig at "gravide bare har vondt en stund" for å sitere fastlegen min.

 

Satser på at det ikke er noe farlig, og går over etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...