Gå til innhold

ang. komunal leilighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå bestemt meg for å prøve..

Men litt usikker..

Leiligheten jeg bor i nå er det sosialen som dekke, så har jo egentlig leilighte.

Men..

Alle problemene på badet som bare fortsetter å fortsetter Jeg er ganske avhengig av et fungerende bad gr.magen min..

To huseiere som ikke kommer oerens med hverandre, og den enflere ganger har "truet" med å si opp kontrakten da hen mener allt på badet er min feil, noe det ikke er..

Hadde vært fint å bodd nærmere bf, så bhg og sån går lettere.

Har i det siste rett og slett begynt å mistrives her jeg er nå..

tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen????

hadde tenkt å laste ned sjkemaet,men har ikke programm for å åpne det.. teite lånte data..

Skrevet

*dytte*

bør jeg satse på dette??

Skrevet

det høres jo ut som du bør flytte, men jeg skjønner ikke helt hva du ber om tips om. lurer du på om du bør søke, så er det vel bare å gjøre det og takke nei hvis du ombestemmer deg?

det viktigste er å bo et sted man har det bra.

Skrevet

enig med det egentlig.

men det betyr også at jeg mest sansylig må tilbake i årstad bydel..

Og leiligheten her er egentlig perfekt for ungene, med god stue og egen uteplass.

Er vel egentlig bare litt angst ang forandring..

Skrevet

ok skjønner. kjenner ikke til kommunale leiligheter der du bor, men her i oslo er de ofte ikke så barnevenlige. jeg ville ha undersøkt det først. her i byne bor det mange med tunge rus og psykiske problemer i kommunale blokker, og man får en oppsamling av mennesker som bor "dårlig" - mye støy og rot. dette er ikke så hyggelig for barn. kanskje det er bedre der du bor eller at det er egne for de med barn - da er det jo bra.

men forandring er alltid skummelt, men stort sett syns jeg at jeg blir mer fornøyd i etterkant når jeg gjør sånne store endringer i livet mitt.

Skrevet

ja, er nok litt samme problemet her i bergen.

Da jeg g ungene flyttet ut, ville de plasere oss på sospits i påvna av en leilighet. Gav de da beskjed a jeg heller bodde i en pappkasse..

Men vet det finnes en del Familie blokker.. vel, får vel bare skyve nervøsietetn/angsetn ned i magen og ringe i morgen, så får jeg ta det derfra

Skrevet

oi.. her var det mye feil gitt.. teite data..

sospits=Hospits

påvna= påvente av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...