LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Har nå bestemt meg for å prøve.. Men litt usikker.. Leiligheten jeg bor i nå er det sosialen som dekke, så har jo egentlig leilighte. Men.. Alle problemene på badet som bare fortsetter å fortsetter Jeg er ganske avhengig av et fungerende bad gr.magen min.. To huseiere som ikke kommer oerens med hverandre, og den enflere ganger har "truet" med å si opp kontrakten da hen mener allt på badet er min feil, noe det ikke er.. Hadde vært fint å bodd nærmere bf, så bhg og sån går lettere. Har i det siste rett og slett begynt å mistrives her jeg er nå.. tips??
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 ingen???? hadde tenkt å laste ned sjkemaet,men har ikke programm for å åpne det.. teite lånte data..
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 *dytte* bør jeg satse på dette??
fredkris Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 det høres jo ut som du bør flytte, men jeg skjønner ikke helt hva du ber om tips om. lurer du på om du bør søke, så er det vel bare å gjøre det og takke nei hvis du ombestemmer deg? det viktigste er å bo et sted man har det bra.
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 enig med det egentlig. men det betyr også at jeg mest sansylig må tilbake i årstad bydel.. Og leiligheten her er egentlig perfekt for ungene, med god stue og egen uteplass. Er vel egentlig bare litt angst ang forandring..
fredkris Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 ok skjønner. kjenner ikke til kommunale leiligheter der du bor, men her i oslo er de ofte ikke så barnevenlige. jeg ville ha undersøkt det først. her i byne bor det mange med tunge rus og psykiske problemer i kommunale blokker, og man får en oppsamling av mennesker som bor "dårlig" - mye støy og rot. dette er ikke så hyggelig for barn. kanskje det er bedre der du bor eller at det er egne for de med barn - da er det jo bra. men forandring er alltid skummelt, men stort sett syns jeg at jeg blir mer fornøyd i etterkant når jeg gjør sånne store endringer i livet mitt.
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 ja, er nok litt samme problemet her i bergen. Da jeg g ungene flyttet ut, ville de plasere oss på sospits i påvna av en leilighet. Gav de da beskjed a jeg heller bodde i en pappkasse.. Men vet det finnes en del Familie blokker.. vel, får vel bare skyve nervøsietetn/angsetn ned i magen og ringe i morgen, så får jeg ta det derfra
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2009 oi.. her var det mye feil gitt.. teite data.. sospits=Hospits påvna= påvente av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå