CarinaBallerina Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 noen som har noen gode tips om hva man kan gjøre for at de skal puste lettere?? gutten min er helt tett i nesa og halsen er full av slim, var hos legen,men fikk ingenting... noen som har noen gode råd??? fortvilt mamma...
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Saltvannsspray og sånn snørrsuger... Eller mm i nesa hvis du ammer.
jadaneidaså... Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hvor gammel er han? Det fins rinox nesedråper, da, for 0-2 år. Jeg prøvde lenge med morsmelk, men syns ikke det hjalp noe særlig. Det samme med saltvannsspray. Det er ikke anbefalt med nesedråper til de aller minste, men jeg fikk beskjed på legekontoret om å bruke det, og det hjalp. ga nesedråper, venta litt, og brukte nesesuger for å få ut snørret. Fikk også beskjed på legekontoret at jeg kunne bruke hostesaft så han fikk sove om natta. Jeg har gitt ham solvipect,som skal virke slimløsende. Men min er7 mndr, da.
CarinaBallerina Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 han er 4 mnd... sa legen at det var greit å bruke hostesaft?? jeg synes så synd på han... huff... finnes det en egen hostesaft for barn?? som kanskje er mildere??? hmm...
lina2000 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Hei :-) Minsten min er nå straks 7 mnd og har vært en del forkjølet og tett. Når han begynner med det bygger vi opp sengen hans med noen bøker bare, under hodeenden om du skjønner. Jeg føler bare det hjelper godt. Ellers så har jeg brukt saltvannsspray. Det er litt lettere å få til. Håper det hjelper og lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå