M2M2M Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Var inne på overtidskontroll i dag på Ullevål og jeg hadde 2 cm åpning. Hun strippet meg i håp om at det skjer i natt. Hvis ikke så blir jeg satt i gang i morgen kl ni! Gruer meg!
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 masse lykke til gled deg heller til å se vidunderet.. men jeg skjønner deg godt.. er liksom litt verre når du vet når det skal skje.. hehe bedre at det bare plutselig skjer... men godt å bli ferdig kanskje? IALLEFALL: LYKKE TIL :)
Krepsen :) Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Ingenting å grue seg for, jeg ble satt i gang med snuppa mi og fødselen gikk som en drøm. Lykke til
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har blitt satt i gang med begge mine, både før og etter termin. Har hatt 2 raske og greie fødsler, uten smertlindring. Så dette går nok supert skal du se! Masse lykke til =)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 lykke til i morgen.. dette kommer til å gå lnakende godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå