babyklar er lykkelig :) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hei Dere som er gravide, eller har vært, og har visst når el har vært. Hvor mange dager tok det til dere kjente symptomer? Da mener jeg ikke sånn at dere måtte kjenne etter. Har skikkelig pms- følelse i kroppen. Hadde eggløsning søndag og mandag. VET det er for tidlig å kjenne noe, og at det er helt usannsynlig. Kanskje rett og slett mensen som er på vei. Eller så har jeg jo hørt at noen har hatt eggløsning fler ganger. Har ondt i puppene, ryggen og river i magen. Har føltes sånn tidligere når jeg har vært gravid, men det har jo vært ett par uker etter positiv test tror jeg.
Bare blåbær Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fikk mens lignende murringer dagen før ikm, og trodde tr var på vei. Kjente ikke noe før det. Tr kom ikke Og jeg er gravid:) Mange som kjenner el smerter, eller får ømme bryst i forbindelse med el.. tror ikke det er en evt graviditet du kjenner enda. Det er nok for tidlig.. Men noen sier de kjente at de ble gravide bare timer etter befruktning.. så det er nok individuelt.. Er nok bare en graviditetstest som kan gi deg svaret på det, og det er ca 14 dager etter el... lykke til:)
makkapakka med spire Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjenner el veldig godt og fikk første symptomet ca 5 dager før ikm. Når en har så lysst å bli gravid går en å innbiller seg mye symptomer tror jeg. iallefall jeg. Men så begynte jeg å gå på do opp mot 10 ganger i løpet av en dag, pleier å gå på do et par ganger. OG det kan jo ikke være innbildning.. Så da jeg begynte å spotte 3 dager før ikm visste jeg at jeg måtte være gravid, for det har jeg aldri gjort i hele mitt liv. 2 dager før ikm med kveldsurin fikk jeg en knallsterk positiv test:O)
*nr4isommer* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 jeg testet posetiv på el tester søndag-mandag og tirsdag... i dag har jeg hatt håpløst magevondt. klarer ikke finne ut om det er mensen som er på vei eller noe annet... Har også vært på do maange ganger, men helst for å sjekke om mensen var på vei. Men den er enda ikke kommet... Heldigvis... Hadde ilinger i brystene igår og for noen dager siden kom det faktisk litt melk ut av brystene selv om jeg ikke knep. (har en på snart 2 og en 9 mnd) men er jo 6 mnd siden jeg sluttet og amme og har ikke kjent melken komme uten at jeg har presset. Men må ikke håpe for mye på at spiren sitter, blir så skuffet om den ikke gjør det... Men vi får holde hverandre oppdatert;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå